خبرگزاری کار ایران

دبیر اجرایی خانه کارگر گلستان:

مشکلات اقتصادی بصورت ریشه ای حل شود نه مقطعی

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۳۵

حل مشکلات اقتصادی بصورت مقطعی همانند تصمیماتی مثل رفع بحران مسکن است که برای مدتی بصورت مقطعی مشکل حل می‌شود اما دوباره‌‌ همان مشکلات چند برابر مجددا به‌وجود می‌آیند بنابراین بهتر است که این نوع مشکلات ریشه‌ای حل شود.

دبیر اجرایی خانه کارگر گلستان گفت: اجرای توقف واردات غیر ضروری، هدایت نقدینگی به سمت تولید و حذف تقاضای کاذب، تنها راه خروج از بحران ارزی و بازگرداندن آرامش به بازار خواهد بود.


هادی رضا‌زاده مسائل و مشکلات اقتصادی کشوررا اساسی دانست و به ایلنا گفت: طی روزهای اخیر کار‌شناسان اقتصادی توصیه‌های متعددی را به دولت برای خروج از بحران ارزی و بازگشت آرامش به بازار داشته‌اند که توقف واردات غیر ضروری، هدایت نقدینگی به سمت تولید و حذف تقاضای کاذب از جمله آنهاست.


او با بیان اینکه وقوع این مشکلات به‌صورتی نیست که در یک شب اتفاق افتاده باشد و در یک شب هم حل بشود اظهار داشت: اگر دولت تا به حال بسیاری از قوانین مصوب را بدرستی اجرا می‌کرد امروز شاهد بسیاری از مشکلات نبودیم و بهتر است دولتمردان به جای اعمال تغییرات و جابه‌جایی‌ها بیشتر به فکر مشکل گرانی و بیکاری مردم باشند.


رضا‌زاده در این زمینه تشریح کرد: حل مشکلات اقتصادی بصورت مقطعی همانند تصمیماتی مثل رفع بحران مسکن است که برای مدتی بصورت مقطعی مشکل حل می‌شود اما دوباره‌‌ همان مشکلات چند برابر مجددا به‌وجود می‌آیند بنابراین بهتر است که این نوع مشکلات ریشه‌ای حل شود.


او اظهار داشت: کاهش فعالیت‌های اقتصادی ازقبیل سرمایهگذاری، تولیدات کالا، و پائین آمدن سطح اشتغال،.. و رشد منفی اقتصادی درطی همین دوره ازجمله خصوصیات عمده بحران اقتصادی است که بسیار ملموس است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز