خبرگزاری کار ایران

رسولی با اشاره به افزایش نرخ ارز:

پایداری تولید و توجه به صادرات مانع تهدید شغل كارگران می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۵۵۵۵

در شرایط فعلی به دلیل افزایش نرخ ارز می‌توان با تقویت تولید به صادرات امید داشت تا در سایه آن امنیت شغلی كارگران به خطر نیافتد.

یک فعال کارگری در مشهد گفت: در شرایط فعلی با افزایش قیمت ارز، در سایه پایداری در تولید و توجه بیشتر به صادرات می‌توان امنیت شغلی كارگران را تضمین كرد.

حسین رسولی در این باره به ایلنا گفت: با تحمیل فشارهای اقتصادی به كشور، كارخانه‌های استان با مشكلات بسیاری مواجه‌ شده‌اند كه عمده‌ترین مشكل این واحدها از سوی كارفرمایان كمبود نقدینگی ذكر می‌شود. 
این فعال كارگری مشكلات واحدهای تولیدی را گریبانگیر كارگران دانست و افزود: در شرایط فعلی به دلیل افزایش نرخ ارز می‌توان با تقویت تولید به صادرات امید داشت تا در سایه آن امنیت شغلی كارگران به خطر نیافتد.
دبیر خانه كارگر مشهد با بیان برخی مشکلات واحدهای صنعتی این شهرستان، خواستار تخصیص اعتبارات و تسهیلات برای بازگشایی و رونق کار واحدهای صنعتی و تولیدی مشهد شد و افزود: ضعف زیرساخت‌های صنعتی، مشکلات اقتصادی و نبود شغل موجب کسادی بازار در اکثر واحد‌های صنعتی شده است.

رسولی اظهار داشت: با وجود اینکه امسال سال تولید ملی نامگذاری شده است و باید از تولید حمایت می‌کردیم ولی مشکلات اقتصادی کشور به بخش تولید صدماتی وارد کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز