خبرگزاری کار ایران

محمد جواد نظری مهر:

عدم پرداخت سهم صنعت در قانون هدفمندی، صنایع را ورشكست كرد

کد خبر : ۲۱۹۳۸

احمدی‌نژاد با عدم واریز سهم صنعت در هدفمندی یارانه‌ها، کاری کرد که امروز صنایع کشور یا ورشکست شده‌اند و یا درآستانه ورشکستگی قرار دارند و اگر در این زمینه فکر و تدبیری نشود قطعا این چند واحد صنعتی باقی‌مانده نیز به زودی اعلام ورشکستگی خواهند کرد.

یك نماینده مجلس گفت: رئیس دولت بسیاری از مصوبات مجلس که در جهت بهبود وضعیت اقتصادی و اجتماعی کشورقرار دارند را اجرا نکرده و یا با این مصوبات سلیقه‌ای رفتار می‌كند. 

محمدجواد نظری مهر، در این باره به ایلنا گفت: احمدی‌نژاد می‌بایست از درآمد هدفمندی یارانه‌ها ۱۰ درصد به بخش کشاورزی و ۳۰ درصد را به بخش صنعت پرداخت می‌کرد اما هیچ یک از این موارد را اجرا نکرده است.

این نماینده مجلس به رکود صنعت کشور اشاره و تصریح کرد: احمدی‌نژاد با عدم واریز سهم صنعت در هدفمندی یارانه‌ها، کاری کرد که امروز صنایع کشور یا ورشکست شده‌اند و یا درآستانه ورشکستگی قرار دارند و اگر در این زمینه فکر و تدبیری نشود قطعا این چند واحد صنعتی باقی‌مانده نیز به زودی اعلام ورشکستگی خواهند کرد.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: رئیس دولت می‌بایست از سال 89، 30 درصد درآمد هدفمندی یارانه‌ها را در راستای حمایت از صنعت به این بخش واریز کند اما تا کنون این کار صورت نگرفته و با بالا رفتن حامل‌های انرژی و مواد اولیه، صنایع برای تامین هزینه این موارد با مشکلات عدیده‌ای مواجه هستند. 


عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان این مطلب که در حال حاضر ۹ میلیون بیکار و جویای کار در کشور داریم تصریح کرد: دولت با عدم پرداخت هزینه‌های بخش صنعت و کشاورزی کاری کرده است که همچنان به تعداد بیکاران در کشور افزوده می‌شود.

نظری مهر در ادامه به فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای عدم دغدغه مردم برای تامین هزینه‌های درمان اشاره کرد و گفت: امروز در کشور شاهد هستیم که نه تنها مردم برای هزینه‌های درمان خود دغدغه دارند بلکه برای تهیه دارو نیز با مشکلاتی در کشور مواجه هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز