خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم درود و ازنا خواستار شد:

تشكیل کمیسیون تخصصی اشتغال و کار آفرینی در مجلس

asdasd
کد خبر : ۲۵۶۵۰

اکنون هیچ کدام از وزرا پاسخگوی سؤالات مربوط به اشتغال نیستند و از رئیس جمهور هم که به خاطر برخی مصالح نمی‌توانیم سؤال کنیم، پیشنهاد می‌کنم یک کمیسیون تخصصی اشتغال و کار آفرینی در مجلس هر چه سریعتر تشکیل شود.

یك نماینده مجلس با اشاره به اینكه به خاطر برخی مصالح امكان سئوال از رئیس جمهور درباره معضل اشتغال وجود ندارد، خواستار تشكیل کمیسیون تخصصی اشتغال و کار آفرینی در مجلس شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم‌آباد، عباس قائیدرحمت نماینده مردم درود و ازنا در مجلس با بیان اینكه «گویا مصوبات سفرهای استانی هیئت دولت صرفا روی کاغذ ثبت می‌شود»، اظهار كرد: دولت نسبت به اجرای دقیق تعهداتش در استان‌های مختلف توجه جدی ندارد.

به گفته این نماینده مجلس، در چنین شرایطی است كه هم اکنون مناطق محروم روز به روز محروم تر می‌شوند.

قائیدرحمت در ادامه سخنانش با طرح این سئوال كه «مجلس در زمینه معضل اشتغال در کشور چه کاری قرار است انجام دهد؟»، اظهار كرد: هم اکنون هیچ کدام از وزرا پاسخگوی سؤالات مربوط به اشتغال نیستند و از رئیس جمهور هم که به خاطر برخی مصالح نمی‌توانیم سؤال کنیم، پیشنهاد می‌کنم یک کمیسیون تخصصی اشتغال و کار آفرینی در مجلس هر چه سریعتر تشکیل شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز