خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره كار اصفهان خبر داد:

آغاز تکمیل اطلاعات کارگران فصلی اصفهان برای دریافت سهام عدالت

asdasd
کد خبر : ۴۹۱۸۶

در شهرستان اصفهان ۵۴ هزار نفراز کارگران ساختمانی برای دریافت سهام عدالت ثبت نام کرده‌اند./ بر اساس برنامه ریزی انجام شده هر روز ۲۰۰ نفر از این قشر برای تکمیل اطلاعات به کاریابی‌ها دعوت می‌شوند.

تکمیل اطلاعات کارگران فصلی که در سنوات قبل برای دریافت سهام عدالت ثبت نام کرده بودند در اصفهان آغاز شد.

به گزارش ایلنا، حسین باقری، رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان اصفهان اظهار کرد: بر اساس برنامه ریزی انجام شده هر روز ۲۰۰ نفر از این قشر برای تکمیل اطلاعات به کاریابی‌ها دعوت می‌شوند.

وی افزود: در شهرستان اصفهان ۵۴ هزار نفراز کارگران ساختمانی برای دریافت سهام عدالت ثبت نام کرده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه ثبت نام افراد جدید صورت نخواهد گرفت، گفت: حدود ۵۰ درصد از این کارگران تا کنون برای تکمیل اطلاعات خود به کاریابی‌ها دعوت شده‌اند.

رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان اصفهان با اشاره به تلاش‌های انجام شده در راستای ارائه خدمات الکترونیک در این زمینه گفت: در آینده نزدیک احتمال نمایش اطلاعات این افراد و نواقص پرونده‌ها ازروی پایگاه الکترونیکی این اداره وجود دارد..

وی همچنین از ارائه خدمات جدید الکترونیکی در راستای تکریم ارباب رجوع در شهرستان اصفهان خبر داد و گفت: اطلاع رسانی در زمینه روابط کار و‌تسهیلات بنگاه‌های زود بازده از طریق سیستم الکترونیک یا به وسیله ارسال پیامک اجرایی شد.

باقری تصریح کرد: پیش از نیز بیمه بیکاری به لیست خدمات غیر حضوری این اداره اضافه شده بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز