خبرگزاری کار ایران

نماینده خلخال در مجلس عنوان كرد:

محو چهره زشت فقر با راه‌اندازی كارخانه‌های تعطیل اردبیل

asdasd

مجمع نمایندگان استان در مجلس پیگیر هستند تا مصوبات برجای مانده (سفرهای استانی دولت) را به تحقق برسانند تا شاهد جهش و تحرک در استان در راستای اشتغال باشیم.

نماینده مردم خلخال در مجلس خواستار حمایت دولت جهت فعالیت مجدد كارخانه‌های تعطیل و نیمه تعطیل استان اردبیل شد.

جلیل جعفری بنه، در این باره به خبرنگار ایلنا در اردبیل گفت: باید برای فعال شدن صنایع تعطیل و نیمه تعطیل استان به جهت رونق فعالیتهای اقتصادی، رفع معضل بیکاری، افزایش رفاه و زدودن چهره زشت فقر تلاش فراوان صورت گیرد.

وی افزود: متاسفانه استان اردبیل به جایگاه شایسته خود نرسیده و مطابق با استعدادش توسعه نیافته، لذا لازم است برای جبران عقب ماندگی به کمک نخبگان و کارآفرینان استان اقدام شود.

جعفری با اشاره به عدم اجرای مصوبات هیات دولت در استان گفت: مجمع نمایندگان استان در مجلس پیگیر هستند تا مصوبات برجای مانده را به تحقق برسانند تا شاهد جهش و تحرک در استان در راستای اشتغال باشیم.

جعفری افزود: استفاده از نخبگان، تلاش بری توزیع عادلانه اعتبارات استانی، به نتیجه رساندن کارخانه‌های تعطیل ونیمه تعطیل و پروژه‌های مهر ماندگار خواسته‌های اصلی نمایندگان استان از استاندار اردبیل است.

نماینده خلخال در مجلس با بیان اینکه بانک‌ها باید از واحدهای تولیدی حمایت کنند، تصریح کرد: همه بانکهای عامل در استان به لحاظ حمایت همه جانبه از کارخانه‌ها در جهت اشتغالزایی همت کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز