خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی این استان:

۱۶ هزار كارگر كرمانشاهی فرم سهام عدالت پر كردند

asdasd
کد خبر : ۵۰۶۲۵

در سال‌های گذشته بیش از ۱۱۷ هزار نفر از کارگران فصلی و ساختمانی برای دریافت سهام عدالت ثبت نام اینترنتی کرده بودند که تنها ۸۱ هزار و ۶۱ نفر از آن‌ها تایید شده اند.

 بیش از ۱۶ هزار كارگر فصلی و ساختمانی متقاضی سهام عدالت در كرمانشاه تاکنون نسبت به دریافت فرم و تکمیل اطلاعات خانوار خود اقدام کرده‌اند.

به گزارش ایلنا، سهراب براندیشه، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه با اعلام این خبر افزود: تکمیل این فرم برای آن دسته از کارگران فصلی و ساختمانی است که قبلا اقدام به ثبت نام اینترنتی کرده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه فرم اطلاعات خانوار کارگران فصلی و ساختمانی تنها از طریق مراکز پستی و دفا‌تر پیشخوان دولت قابل انجام است، گفت: بیش از ۱۳۰ مرکز پستی و دفتر پیشخوان دولت در سطح استان، کار واگذاری فرم‌های مورد نظر را انجام می‌دهند و افراد باید از مراجعه به ادارات یا مراکز دیگر خودداری نمایند.

براندیشه ادامه داد: مهلت در نظر گرفته شده برای ثبت اطلاعات خانوار کارگران فصلی و ساختمانی تا روز چهارشنبه (۹ اسفند ماه جاری) می‌باشد.

وی با اشاره به تعداد کارگران فصلی و ساختمانی تایید شده برای دریافت سهام عدالت گفت: در سال‌های گذشته بیش از ۱۱۷ هزار نفر از کارگران فصلی و ساختمانی برای دریافت سهام عدالت ثبت نام اینترنتی کرده بودند که تنها ۸۱ هزار و ۶۱ نفر از آن‌ها تایید شده اند.

براندیشه در پایان تصریح کرد: افراد در زمان مراجعه به مراکز پستی و دفا‌تر پیشخوان در صورتی که جزو تایید شدگان نباشند فرم اطلاعات خانوار در اختیار آن‌ها قرار نمی‌گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز