خبرگزاری کار ایران

مسئول كانون شوراهای اسلامی كار استان خراسان رضوی:

توزیع مناسب منابع مالی، مانع پیش‌روی بحران در صنایع غذایی شد

asdasd
کد خبر : ۸۶۴۹۸

چکیده: «از یک سال پیش که وضعیت نامساعد اقتصادی به اوج خود رسید، توزیع به موقع منابع مالی و بانکی میان واحدهای تولیدی استان باعث شد تا تبعات ناشی از بحران‌ اخیر اقتصادی به ویژه در بخش صنایع غذایی به حداقل برسد.»

مسئول کانون شوراهای اسلامی کار استان خراسان رضوی گفت: در شرایط اقتصادی کنونی برای پیشگیری از بحران‌های جدی کارگری باید با مدیریت صحیح، نقدینگی مورد نیاز بنگاه های تولیدی تامین شوند.

رحمت الـله پور موسی با اعلام این مطلب به ایلنا گفت: در یک سال گذشته به دلیل نوسانات ارزی و همچنین سخت‌تر شدن شرایط تامین مواد مورد نیاز تولید، بسیاری از واحدهای تولیدی با مشکل جدی مواجه بودند.

وی بابیان اینکه این وضعیت در استان خراسان رضوی نیز بطور جدی مشهود بود گفت: خوشبختانه با مدیریت صحیح منابع مالی توانستیم با کمترین میزان تعدیل نیروی انسانی این بحران را پشت سر بگذاریم.

به گفته این مقام کارگری، از یک سال پیش که وضعیت نامساعد اقتصادی به اوج خود رسید، توزیع به موقع منابع مالی و بانکی میان واحدهای تولیدی استان باعث شد تا تبعات ناشی از بحران‌ اخیر اقتصادی به ویژه در بخش صنایع غذایی به حداقل برسد.

پور موسی بابیان اینکه تمامی کارگرانی که در این فاصله زمانی به دلیل شرایط اقتصادی تعدیل شده‌ بودند به بیمه بیکاری معرفی شد‌ند، افزود: چنانچه با این شرایط نقدینگی وجود دشته باشد امکان جذب دوباره کارگران تعدیل شده وجود دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز