خبرگزاری کار ایران

مسئول کانون شوارهای اسلامی کار استان:

نرخ بیکاری همدان تك رقمی نشده است

asdasd
کد خبر : ۸۷۶۱۱

چکیده: «در آمار رسمی آمده است که در سال ۹۱ نرخ بیکاری استان همدان به حدود ۹/۷ درصد رسیده است/ این درحالی است که به استناد وضعیت واحدهای تولیدی نرخ بیکاری در همدان هنوز تک رقمی نشده است».

مسئول کانون شوراهای اسلامی کار استان همدان گفت: بر خلاف ادعای کارگروه اشتغال استان، نرخ بیکاری در همدان هنوز تک رقمی نشده است.

احمد معبودی با اعلام این مطلب به ایلنا گفت: در آمار رسمی آمده است که در سال ۹۱ نرخ بیکاری استان همدان به حدود ۹/۷ درصد رسیده است.
وی بابیان اینکه واقعیت‌های مربوط به اوضاع بنگاه‌های صحت این ادعا را رد می‌کند، گفت: در حال حاضر فعالیت در شهرک‌های صنعتی به حدود ۴۰ درصد رسیده است.
این مقام کارگری با بیان اینکه به دلیل نوسانات ارزی واحدهای صنعتی دیگر رونق گذشته را ندارند، از تعدیل بخش قابل توجهی از کارگران شاغل در این واحد‌ها خبر داد.
بازرس کانون عالی شوراهای اسلامی کار کشور بایادآوری اینکه قرار بود دولت در سال ۹۱ حداقل ۲ میلیون و پانصد هزار شغل پایدار جدید ایجاد کند، گفت: بنابر اطلاعات جمع آوری شده در بهترین حالت دولت تنها به ۵۰ درصد تعهد خود عمل کرده است.
وی همچنین بابیان اینکه عمده اشتغال ایجاد شده مربوط به فعالیت‌های عمرانی بوده است، گفت: فعالیت عمرانی یک کار موقت است و بنابراین مشاغلی که ایجاد شده‌اند نیز غیر پایدار هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز