خبرگزاری کار ایران

معاون اول دولت دهم:

انکار آمارهای اشتغالزایی دولت احمدی‌نژاد، ظلم به جامعه است

asdasd
کد خبر : ۹۰۳۳۰

چکیده: «این شورا در دولت نهم ۱۱ جلسه و در دولت دهم ۵۴ جلسه تشکیل داد که نشان دهنده اهمیت دولت احمدی‌نژاد به موضوع اشتغال و ایجاد فرصت‌های شغلی است.»

معاون اول رئیس‌ دولت در واکنش به اظهارات اخیر رئیس‌جمهور منتخب گفت: برخی افراد این روز‌ها عملکرد شورا را ضعیف و آمار اشتغال آن را بسیار پایین اعلام کرده‌اند که این رفتار ظلم بزرگی به جامعه و دست اندرکاران اشتغالزایی کشور است.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری محمدرضا رحیمی در این جلسه که در مجتمع اداری- فرهنگی ولایت کمیته امداد امام خمینی در منطقه سوهانک برگزار شد، از زحمات و تلاش‌های اعضای شورای عالی اشتغال طی سال‌های اخیر تقدیر و تشکر کرد.

معاون اول رییس جمهور با بیان اینکه شورای عالی اشتغال تا پیش از دولت نهم ۳۹ جلسه داشته، افزود: این شورا در دولت نهم ۱۱ جلسه و در دولت دهم ۵۴ جلسه تشکیل داد که نشان دهنده اهمیت دولت احمدی‌نژاد به موضوع اشتغال و ایجاد فرصت‌های شغلی است.

رحیمی با اشاره به سخنان برخی افراد که سعی دارند عملکرد شورای عالی اشتغال را زیر سوال ببرند، گفت: برخی افراد این روز‌ها عملکرد شورا را ضعیف و آمار اشتغال آن را بسیار پایین اعلام کرده‌اند که این رفتار ظلم بزرگی به جامعه و دست اندرکاران اشتغالزایی کشور است.

وی اضافه کرد: کمیته امداد امام خمینی به تنهایی در دو سال اخیر ۶۰۰ هزار فرصت شغلی ایجاد کرده است که این رقم به تنهایی بسیار بالا‌تر از رقمی است که این افراد اعلام می‌کنند.

در این جلسه رییس کمیته امداد امام خمینی گزارشی از اهم برنامه‌های این نهاد برای توسعه اشتغالزایی و اقدامات انجام شده برای تحقق هدفگذاری ایجاد ۵۰۰ هزار فرصت شغلی در سال ۹۲ ارائه کرد.

رییس کل بانک مرکزی نیز در این نشست به ارائه گزارشی در خصوص اختصاص ۳۰ درصد از منابع قرض الحسنه بانک‌های خصوصی به طرح‌های خوداشتغالی و مشاغل خانگی پرداخت.

بر این اساس معاون اول رییس‌جمهور پس از پایان این جلسه از نمایشگاه دستاورد‌ها و توانمندی‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) بازدید کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز