خبرگزاری کار ایران

بیش از ۴ هزار کارگر ساختمانی در هرمزگان تحت پوشش تامین اجتماعی قرار دارند

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۳۴

تمامی كارگرانی كه به هر نحو ممكن با ایجاد، توسعه، تجدید بنا، تعمیرات و تخریبی ساختمان فعالیت دارند مشمول بیمه اجباری هستند.

مدیرکل تأمین‌اجتماعی استان هرمزگان گفت: درحال‌حاضر ۴ هزار و ۷۲۵ نفر در قالب کارگران ساختمانی تحت‌پوشش تأمین‌اجتماعی این استان قرار دارند و از مزایای تأمین‌اجتماعی بهره‌مند می‌شوند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سازمان تأمین‌ اجتماعی، سیدفاضل حیدری بلوکی افزود: کارگران ساختمانی که به نحوی در رابطه با ایجاد، توسعه، تجدید بنا، تعمیرات و تخریبی ساختمان اشتغال دارند و مشمول مقررات خاصی از نظر بیمه و یا بازنشستگی نیستند، نیز می‌توانند تحت‌پوشش بیمه تأمین‌اجتماعی قرار گیرند.
وی اظهار داشت: با تمهیداتی که سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور برای آموزش کارگران ساختمانی درنظر گرفته است آنان می‌توانند با گذراندن دوره‌های آموزشی کارت مهارت فنی دریافت کنند و با ارائه این کارت به سازمان تأمین‌اجتماعی، تحت‌پوشش بیمه کارگران ساختمانی قرار گیرند.
مدیرکل تأمین‌اجتماعی استان هرمزگان تصریح کرد: کارگران ساختمانی می‌توانند با ارائه کارت مهارت فنی به شعب تأمین‌اجتماعی نسبت به نام‌نویسی خود اقدام و تنها با پرداخت ۷درصد حق‌بیمه از خدمات سازمان تأمین‌اجتماعی بهره‌مند شوند.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز