خبرگزاری کار ایران

پی‌گیری خبر/ رییس انجمنهای صنفی رانندگان جاده‌ای کشور:

تشكل صنفی رانندگان به شاكیان كامیون‌های هوو مشاوره حقوقی می‌دهد

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۹۰

متاسفانه بخشی از کارگران به تنهایی به سراغ مسئولان حقوقی کارخانه ایران خودرو دیزل می‌روند و آن‌ها نیز بعضا خریداران را قانع می‌کنند که در ازای دریافت مبلغ ۳ الی ۴ میلیون تومان از پیگیری پرونده منصرف شوند.

رییس کانون انجمنهای صنفی رانندگان جاده‌ای کشور، از پرداخت ۳ الی ۴ میلیون تومان به جای پرداخت کامل جریمه ۲۰ میلیون تومانی به برخی از خریداران کامیون‌های هوو خبر داد.

محمد خان بلوکی با انتقاد از عملکرد اجرایی تعزیرات به ایلنا گفت: متاسفانه بخشی از کارگران به تنهایی به سراغ مسئولان حقوقی کارخانه ایران خودرو دیزل می‌روند و آن‌ها نیز بعضا خریداران را قانع می‌کنند که در ازای دریافت مبلغ ۳ الی ۴ میلیون تومان از پیگیری پرونده منصرف شوند.

وی با اشاره به نماینده تعیین شده از سوی انجمن صنفی در این پرونده بیان کرد: آقای سلطانیه نماینده انجمن صنفی رانندگان جاده‌ای کشور در این پرونده است و در صورتی که رانندگان شاکی به ایشان مراجعه کنند، از نظر حقوقی با گرفتن وکیل و.. از آنان حمایت می‌کند.

خان بلوکی میزان فروش اولیه کامیون‌های هوو به خریداران را بیش از ۱۶۰۰۰ دستگاه ماشین خواند و اظهار داشت: تا به حال در خوشبینانه‌ترین حالت، ۱۰۰۰ تن از خریداران این کامیون مبلغ جریمه ۲۰ میلیون تومانی را دریافت کرده‌اند.

گفتنی است که قیمت واقعی کامیون‌های هوو که از سوی کارخانه ایران خودرو دیزل به رانندگان کامیون فروخته شده، از سوی تعزیرات کشوری ۴۵ میلیون تومان اعلام شده در حالی که این وسیله نقلیه سنگین با قیمت ۶۵ میلیون تومان به مشتریان فروخته شده است. دادگاه این پرونده تا به حال ۶۰۰۰ هزار مورد از این فروش غیر قانونی را تایید و مقرر کرده است که ایران خودرو دیزل، ۲۰ میلیون ما به تفاوت قیمت را به صاحبان ماشین‌ها بازگرداند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز