خبرگزاری کار ایران

عصر دیروز رخ داد:

مرگ یك كارگر مقنی در چاه فاضلاب

asdasd
کد خبر : ۱۵۶۶۱

آتش‌نشانان پس از حضور در محل متوجه شدند که دو کارگر مشغول حفر چاهی بودند که یکی از آنان به هنگام حفر انباری چاه، بدون توجه به اصول ایمنی اقدام به تخریب دیوار حائل چاه مجاور کرده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از مرگ یک کارگر افغان در عمق چاه خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری آتش‌نشانی تهران، سید جلال ملکی در تشریح جزئیات این خبر گفت: خبر گرفتار شدن یک کارگر در عمق چاه در ساعت ۱۸ روز گذشته به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که در پی آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان ایستگاه ۸۵ و دو گروه نجات پنج و یک را به محل حادثه واقع در خیابان مرتضوی اعزام کرد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران ادامه داد: آتش‌نشانان پس از حضور در محل متوجه شدند که دو کارگر مشغول حفر چاهی بودند که یکی از آنان به هنگام حفر انباری چاه، بدون توجه به اصول ایمنی اقدام به تخریب دیوار حائل چاه مجاور کرده است.

وی با بیان اینکه چاه مجاور این چاه در حال حفر، یک چاه فاضلاب بوده است، اظهار کرد: متاسفانه محتویات چاه فاضلاب به چاه در حال حفر منتقل و کارگر افغان نیز در آن گرفتار شد.

ملکی ادامه داد: آتش‌نشانان در مرحله نخست اقدامات خود برای تخلیه هوای نامطبوع چاه و محتویات چاه را آغاز کردند تا بتوانند جان کارگر ۲۵ ساله را نجات دهند.

وی افزود: سرانجام پس از دو ساعت آتش‌نشانان کارگر جوان را از درون چاه خارج کردند و به عوامل اورژانس مستقر در محل تحویل دادند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه عوامل اورژانس مستقر در محل حادثه مرگ این کارگر ۲۵ ساله افغان را تائید کردند، گفت: آتش‌نشانان در ساعت ۲۰: ۰۲ شب گذشته پس از حدود ۲ ساعت عملیات، به ماموریت خود خاتمه دادند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز