خبرگزاری کار ایران

دیروز رخ داد؛

نجات كارگر اصفهانی از زیر آوار كانال

asdasd
کد خبر : ۳۹۸۳۹

پس از یک ساعت تلاش آتش نشانان سگزی و پرسنل فوریتهای پزشکی این کارگر ۴۶ ساله از زیر خاک بیرون کشیده شد.

کارگر مدفون شده در زیر آوار كانال در اصفهان، روز گذشته پس از تلاش آتش نشانان و پرسنل فوریتهای پزشکی، به طرز معجزه‌آسایی زنده از زیر خاک بیرون کشیده شد.

به گزارش ایلنا، حدود ساعت ۱۳ عصر روز دوشنبه (دوم بهمن ماه)، طی تماسی با اتاق فرمان فوریت‌های پزشکی شهرستان اصفهان اعلام شد که کارگری در شهر «سگزی» جاده مزرعه شور، بدلیل ریزش خاک کانال در زیر خاک مدفون شده است.

بر اساس این گزارش، یک واحد امدادی اورژانس ۱۱۵ از شهر سگزی به محل اعزام شد و باتوجه به خروج سر مصدوم از زیر آوار اقدامات اولیه و مدیریت راه هوایی را برای وی انجام دادند.

فاتحی یکی از تکنسین‌های حاضر در این عملیات خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات بزرگ دراین عملیات احتمال ریزش مجدد آوار بر روی امداد رسانان و مصدوم مدفون شده در زیرآوار بود که این باعث کند شدن سرعت امداد رسانی شده بود.

این گزارش حاکی است، پس از یک ساعت تلاش آتش نشانان سگزی و پرسنل فوریتهای پزشکی این کارگر ۴۶ ساله از زیر خاک بیرون کشیده شد و ضمن ثابت سازی اندام‌ها و مایع درمانی به بیمارستان الزهرا انتقال پیدا کرد. گفتنی است این کارگر در اثر ریزش آوار از ناحیه قفسه سینه، شکم و پا دچار ضربات متعدد و آسیب شده بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز