خبرگزاری کار ایران

مسئول كانون شوراهای كار فارس:

تشكل‌های كارگری باید در قبال مواضع سیاسی خود پاسخگو باشند

asdasd
کد خبر : ۴۰۴۷۳

تشکلهای صنفی کارگری نباید در مجادله اخیر دولت با مجلس و قوه قضاییه پیرامون سازمان تامین اجتماعی دخالت کنند/ بیمه شدگان به‌‌ همان اندازه که پرداخت مطالبات معوقه سازمان از سوی دولت را اقدامی مثبت تلقی خواهند کرد از اقدام به تغییر قانون تامین اجتماعی نیز به عنوان موضوعی منفی یاد خواهند کرد.

مسئول کانون شوراهای اسلامی کار استان فارس می‌گوید: تشکلهای صنفی کارگری نباید در مجادله اخیر دولت با مجلس و قوه قضاییه پیرامون سازمان تامین اجتماعی دخالت کنند.

مهرزاد مویدی با اعلام این مطلب به ایلنا گفت: برای جامعه کارگری تنها سازمان تامین اجتماعی حائز اهمیت است و خط قرمز تلقی می‌شود.

وی گفت: قضاوت در مورد عملکرد مدیران ارشد این سازمان نباید شتاب زده و تحت تاثیر حب و بعض جناح‌های سیاسی موافق و مخالف صورت بگیرد.

این مقام كارگری در استان فارس با اشاره به اینکه سازمان تامین اجتماعی متعلق به نسل‌های آینده بیمه شدگان است، گفت: تشکلهای‌های صنفی کارگری بدانند که در آینده در قبال موضع گیریهای امروز خود باید پاسخگوی بیمه شدگان باشند.

مویدی با بیان اینکه کارگران باید با توجه به برآیند عملکرد مدیران، آن‌ها را مورد ارزیابی قرا دهند یادآور شد: در تمامی سالهای گذشته در کارنامه تمامی مدیران عامل سازمان تامین اجتماعی مجموعه‌ای از نقاط مثبت و منفی ثبت شده است.

وی افزود: بطور قطع بیمه شدگان به‌‌ همان اندازه که پرداخت مطالبات معوقه سازمان از سوی دولت را اقدامی مثبت تلقی خواهند کرد از اقدام به تغییر قانون تامین اجتماعی نیز به عنوان موضوعی منفی یاد خواهند کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز