خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت غله منطقه ۵ خبر داد:

مهارت آموزی به ۱۱۰۰ کارگر نانوا در مشهد

asdasd
کد خبر : ۴۰۶۴۱

آموزش مهارت‌های متفاوت نانوایی به حدود چهار هزار نفر از متصدیان و کارگران شاغل در این صنف و گذراندن ۲۰۰ هزار نفر ساعت آموزش و همچنین تحقق بیش از صددرصدی تعهد آموزشی در شهرستان‌هایی نظیر نیشابور، گناباد، قوچان، تربت جام، چناران، درگز و فریمان بخشی از ثمرات اجرای این طرح با هدف افزایش کیفیت نان محقق شده است.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۵ گفت: در سال جاری، ۱۱۰۰ کارگر شاغل در نانوایی‌های مشهد آموزش‌های مهارت نانوایی دیدند.

ایرج حسن‌پور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به نقش اثرگذار مهارت نانوایی به عنوان یکی از مهم‌ترین عوامل ارتقای کیفیت نان، این امر با ایجاد تعامل بین دستگاه‌های مربوطه شامل سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای و اتحادیه نانوایان شهرستان‌های استان از سال ۸۹ آغاز و تاکنون ادامه داشته است.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۵ ادامه داد: آموزش مهارت‌های متفاوت نانوایی به حدود چهار هزار نفر از متصدیان و کارگران شاغل در این صنف و گذراندن ۲۰۰ هزار نفر ساعت آموزش و همچنین تحقق بیش از صددرصدی تعهد آموزشی در شهرستان‌هایی نظیر نیشابور، گناباد، قوچان، تربت جام، چناران، درگز و فریمان بخشی از ثمرات اجرای این طرح با هدف افزایش کیفیت نان محقق شده است.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۵ همچنین به آموزش مهارت ۳۲۴ نفر از کارگران شاغل در نانوایی‌های مشهد و ارائه بیش از ۱۶هزار نفر ساعت آموزش خبر داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز