خبرگزاری کار ایران

در اصفهان رخ داد:

قطع ۴ انگشت دست یک کارگر زن

asdasd
کد خبر : ۴۷۰۰۶

کارگر زن ۵۲ ساله یك كارگاه صنعتی قند شكنی در احمد آباد اصفهان که مشغول کار با دستگاه قند شکن بود، طی یك حادثه شغلی ۴ انگشت دست راستش را از دست داد.

 کارگر زنی که در یک کارگاه قند شکنی مشغول کار با دستگاه قند شکن بود، طی یك حادثه شغلی انگشتان دست راستش را از دست داد.

به گزارش ایلنا، کارگر زن۵۲ ساله یك كارگاه صنعتی قند شكنی در احمد آباد اصفهان که مشغول کار با دستگاه قند شکن بود، طی یك حادثه شغلی ۴ انگشت دست راستش را از دست داد.

بر اساس این گزارش، با اطلاع رسانی سایر کارگران این کارگاه به مراکز امداد و نجات، ماموران امدادی سایر کارگران وحشت زده را از کنار دستگاه قند شکن دور کرده و به وسیله بازوهای هیدرولیکی اقدام به بازکردن تیغه‌های دستگاه كردند.

گفتنی است امداد گران پس از مشاهده علائم حیاتی در این کارگر مصدوم که درد بسیار زیادی را تحمل می‌کرد و وحشت زده شده بود پس از آزادکردن دست او از زیر تیغه‌های دستگاه قند شکن، وی را به عوامل اورژانس تحویل می‌دهند.

یک کار‌شناس امداد نجات در این زمینه تاکید کرد: رعایت نکات ایمنی در کارگاه‌ها بار‌ها توسط رسانه‌های جمعی و کار‌شناسان آموزش و پیشگیری از حوادث به کارگاه‌ها و کارگران گوشزد شده و ما امیدواریم که دیگر شاهد رخ دادن چنین اتفاق‌هایی نباشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز