خبرگزاری کار ایران

رئیس اتحادیه کارگران قراردادی کشور:

کارگران نسبت به مسائل روز کارگری هوشیار باشند

asdasd

کارفرمایان سعی کنند با کاهش استرس کارگران از اخراج باعث افزایش انگیزه و توان نیروی کار خود شوند.

رئیس اتحادیه کارگران قراردادی کشور اعلام کرد: کارگران واحد‌های بحران زا با توجه به افزایش مشکلات واحد های تولیدی نسبت به مسائل و مشکلات روز کارگری هوشیار باشند.


فتح الله بیات با ابراز نگرانی از وضعیت کارگران قراردادی به ایلنا گفت: بعضی ازواحد‌های تولیدی بحران زا برای کاهش مشکلات مالی خود، با افزایش تعداد روز‌های تعطیلات تابستانی کارگران کارخانه را بطور موقت تعطیل می‌کنند.


او در ادامه با بیان اینکه کارگران در این زمیته هوشیار باشند تاکید کرد: اگر تعطیلات تابستانی کارخانه‌ای از حد نرمال بیشتر بود و کارگران از حد معمول نسبت به سالهای گذشته بیشتر تعطیلات داشتند، این تعطیلات را نپذیرفته ودر این زمینه هوشیار باشند.


به گفته بیات افزایش تعداد روزهای تعطیلات تابستانی کارگران مشکل ساز ودردسر ساز خواهد بود واینکه کارفرمایی کارخانه خود را بیشتر از حد معمول تعطیل می‌کند و اینكه کارگران را  بیشتر از حد معمول و اضافی به تعطییلات می‌فرستد نگران کننده است.


او با ابراز امیدواری از حل مشکلات کارگران قرار دادی و پیمانی کشور اظهار داشت: کارفرمایان سعی کنند با کاهش استرس کارگران از اخراج باعث افزایش انگیزه و توان نیروی کار خود شوند.

پایان پیام

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز