خبرگزاری کار ایران

طبق اعلام اداره كار یزد:

كارگر مقتول عامل حادثه فولاد یزد معرفی شد

asdasd
کد خبر : ۶۴۰۱۷

«کارگر فوت شده راننده بیل مکانیکی بوده و مواد زائد مذاب را جابه جا می‌کرده است که بر اثر بی‌احتیاطی در محلی که آب وجود داشته، مواد مذاب تخلیه می‌شود که در نتیجه موجب سرد و گرم شدن مواد و وقوع حادثه شده است.»

اداره کل کار استان یزد، کارگر کشته را مقصر حادثه فولاد یزد معرفی كرد.

به گزارش ایلنا از یزد، مدیر روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد درخصوص نتایج بررسی حادثه فولاد یزد گفت: این حادثه به علت بی‌احتیاطی فرد فوت شده بوده و خسارت و مستمری وی نیز پرداخت می‌شود.

مصطفی سلمانی‌پور افزود: چون این حادثه ناشی از کار (در حین انجام کار) بوده است، طبق قانون تامین اجتماعی، هم بیمه و هم مستمری به خانوده کارگر فوت شده پرداخت می‌شود.

وی گفت: کارگر فوت شده راننده بیل مکانیکی بوده و مواد زائد مذاب را جابه جا می‌کرده است که بر اثر بی‌احتیاطی در محلی که آب وجود داشته، مواد مذاب تخلیه می‌شود که در نتیجه موجب سرد و گرم شدن مواد و وقوع حادثه شده است.

وی درخصوص چگونگی حادثه هم گفت: مواد پس از سرد و گرم شدن به شکل گلوله در آمده و پرتاب می‌شود که یک گلوله شیشه بیل مکانیکی را شکسته، به سر راننده برخورد می‌کند و به فوت وی منجر می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز