خبرگزاری کار ایران

رئیس تامین اجتماعی بابل در گفتگو با ایلنا:

بیمه کارگران شالیکار در آینده نزدیک/ رانندگان تاکسی ثبت‌نام کنند

asdasd
کد خبر : ۶۶۸۱۲

«این کارگران با پرداخت هفت درصد حق بیمه می‌توانند از مزایای بیمه تامین اجتماعی برخودار شوند./رانندگان درون شهری که تاکنون موفق به ثبت نام نشدند تا پایان مردادماه سالجاری فرصت دارند جهت ثبت نام در سایت تاکسی رانی اقدام کنند.»

رییس اداره تامین اجتماعی بابل از بیمه کارگران شاغل در شالیزار‌ها در آینده‌ای نزدیک خبرداد.

به گزارش ایلنا از بابل، عزیزاله محمودی عالمی روز  یکشنبه در گفت‌و‌گو با ایلنا بیان داشت: در این نوع از بیمه که به زودی اجرایی می‌شود شالیکارانی که حدود یک هکتار زمین کشاورزی داشته باشند، یک نفر را می‌توانند به عنوان کارگر تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار دهند.

وی ادامه داد: این کارگران با پرداخت هفت درصد حق بیمه می‌توانند از مزایای بیمه تامین اجتماعی برخودار شوند.

او اظهارداشت: ۲۰ درصد حق بیمه این قشر زحمت کش را دولت پرداخت خواهد کرد.

رییس اداره تامین اجتماعی بابل گفت: امیدواریم که این طرح همانند سایر طرح‌های اجرا شده از قبیل بیمه کارگران ساختمانی، بیمه کارگران باغداری، بیمه زنان سرپرست خانوار و  بیمه قالی بافان به نحو شایسته انجام شود.

وی همچنین در باره رانندگان درون شهری بیان کرد: رانندگان درون شهری که تاکنون موفق به ثبت نام نشدند تا پایان مردادماه سالجاری فرصت دارند جهت ثبت نام در سایت تاکسی رانی اقدام کنند.

محمودی اضافه کرد: رانندگانی که در سایت تاکسی رانی ثبت نام کرده‌اند، با مراجعه به تامین اجتماعی می‌توانند نسبت به پرداخت حق بیمه خود براساس روال گذشته اقدام کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز