خبرگزاری کار ایران

در كاشان رخ داد:

تجلیل از یك مقام دولتی در روز جهانی كارگر

asdasd
کد خبر : ۶۸۹۱۲

خلاصه: «رئیس کانون بازنشستگان کاشان ضمن ابراز احترام و قدردانی از کلیه کارفرمایان و روسای ادارات شهرستان کاشان گفت: روز ۱۱ اردیبهشت روزجهانی کارگر است، نه روز تجلیل از کارمندان و روسا.»

رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی کاشان گفت: درحالی که شهرستان کاشان بیش از ۱۷ هزار و ۵۰۰ نفرکارگر بازنشسته و ۵۰ هزار کارگر شاغل دارد، متاسفانه برگزاری مراسم تجلیل از کارگران درسالنی با حضور بالغ بر ۱۵۰ نفر از روسای ادارات، کار‌شناسان و مدیران کارخانجات در شأن جامعه کارگری کاشان نبود.

«حسین حداد» درحاشیه برگزاری مراسم تجلیل از تلاشگران عرصه کار و تولید در گفتگو با خبرنگار ایلنا در کاشان، ضمن انتقاد  نسبت به نحوه برگزاری مراسم روز جهانی کارگر در سالن اسبق اداره تعاون کاشان گفت: در شهرستانی که بیش از ۹۰ درصد جمعیت آن کارگری است، جای تاسف دارد که مراسم تجلیل از کارگران آن هم در روز جهانی کارگر در سالنی كوچك با حضور بالغ بر ۱۵۰ نفر از روسا و کار‌شناسان ادارات، مدیران کارخانجات و عده‌ای خاص برگزار شود.

وی در ادامه گفت: ضمن اعتراض کتبی کارگران و بازنشستگان شهرستان کاشان نسبت به نحوه برگزاری این مراسم، از مسئولین استانی و کشوری می‌خواهیم نسبت به برگزاری چنین مراسم‌های تحقیر آمیزی که درشان جامعه کارگری نیست در اسرع وقت رسیدگی كنند.

رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی شهرستان کاشان ضمن احترام و قدردانی از کلیه کارفرمایان و روسای ادارات شهرستان کاشان گفت: روز ۱۱ اردیبهشت روزجهانی کارگر است، نه روز تجلیل از کارمندان و روسا.

حداد ادامه داد: در مراسمی كه به ادعای برگزارکنندگان، همایش تجلیل از تلاشگران عرصه کار و تولید است حتی اجازه ندادند  نماینده کارگران مشکلات جامعه کارگری را عنوان كند.

رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی شهرستان کاشان در پایان، مراسم اولین همایش تجلیل از تلاشگران عرصه کار و تولید در شهرستان کاشان را یک مراسم تبلیغی و تشریفاتی عنوان كرد و گفت: به تنها موضوعی كه در این مراسم پرداخته نشد مشکلات کارگران، صنعتگران و فلسفه روزجهانی کارگر بود به طوری که ازخود رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی این شهرستان نیز در این مراسم با اهداء لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز