خبرگزاری کار ایران

دبیر خانه کارگر این شهرستان مطرح کرد:

تهدید سلامت جامعه کارگری اسلامشهر در پی كمبود خدمات درمانی تامین اجتماعی

asdasd
کد خبر : ۸۰۶۳۰

چکیده: «کارگران و بازنشستگان هر ماه بخشی از دستمزدشان را جهت دریافت خدمات درمانی از سازمان تامین اجتماعی پیش خرید می‌کنند.»

دبیر خانه کارگر اسلامشهر اعلام کرد: این شهرستان با بیش از ۷۰ هزار کارگر فعال و ۲۵ هزار كارگر بازنشسته، فاقد امکانات مناسب درمانی تامین اجتماعی است.

«حسن‌پور طالبیان» با انتقاد از کاهش خدمات تنها بیمارستان تامین اجتماعی شهرستان اسلامشهر، به ایلنا گفت: با وجود آنكه بیمارستان امام رضا تنها بیمارستان تامین اجتماعی در این شهرستان است، اما بدلیل فقدان تجهیزات و امکانات درمانی درخور جمعیت عظیم كارگری این شهرستان، از ارائه خدمات مناسب ناتوان است.

این فعال کارگری با بیان اینکه بیمه شدگان و مستمری بگیران شهرستان اسلامشهراز نحوه خدمات و مدیریت درمان تامین اجتماعی شکایت دارند، اظهار داشت: بیمه شدگان شاغل و بازنشسته تامین اجتماعی با مراجعه به خانه کارگر و سایر تشکلات کارگری از کاهش خدمات درمانی بیمارستان تامین اجتماعی اسلامشهر گله‌مند بوده و خواستار پی گیری مسئولان در این زمینه شده‌اند.

دبیر خانه كارگر اسلامشهر در بخش دیگری از سخنان خود به وضعیت نابسامان نوبت دهی در بیمارستان امام رضا اشاره کرد و گفت: با وجود تاخیر و انتظارهای طولانی در صف دریافت خدمات درمانی، صف‌های طویل نوبت پزشک و شلوغی بیمارستان، سبب می شود که بسیاری از بیمه شدگان از دریافت خدمات درمانی منصرف شوند.

پور طالبیان کاهش خدمات درمانی تامین اجتماعی این شهرستان را عامل تهدید کننده سلامت جامعه کارگری دانست و گفت: این درحالی است که کارگران و بازنشستگان هر ماه بخشی از دستمزدشان را جهت دریافت خدمات درمانی از سازمان تامین اجتماعی پیش خرید می‌کنند.

این فعال کارگری در خاتمه کمبود پزشکان متخصص و کاهش تجهزات پزشکی را از دیگر عوامل نارضایتی بیمه شدگان عنوان کرد و گفت: ساماندهی، تجهیز و نظارت بر این بیمارستان، مشکلات درمانی بسیاری از بیمه شدگان و بازنشستگانی را که به کاهش امکانات درمانی معترض‌اند را بهبود می‌بخشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز