خبرگزاری کار ایران

دبیر خانه کارگر شوشتر:

نهادهای نظارتی كارنامه بیمه‌ تكمیلی دی را بررسی كنند

asdasd
کد خبر : ۸۶۰۴۸

چکیده: «این شركت هنوز هزینه‌های ۸ ماه پیش درمان بسیاری از بازنشستگان را پرداخت نکرده است./ کانون عالی بازنشستگان بدون مجوز‏، از حقوق مستمری بگیران، بازنشسته‌ها و بازماند‌ه‌ها مبالغی را كسر و به حساب شركت بیمه دی واریز می‌کند.»

دبیر خانه کارگر شوشتر از اعتراض بازنشستگان تامین اجتماعی در این شهرستان به عدم پرداخت خسارات از سوی بیمه تکمیلی دی خبر داد و خواستار ورود نهادهای نظارتی برای بررسی كارنامه خدمات‌رسانی این شركت بیمه‌گر به بازنشستگان شد.


«سید علی علیزاده» در این باره به ایلنا گفت: شركت بیمه دی به تعهدات قانونی خود در مورد پرداخت هزینه‌های درمانی بازنشستگان تامین اجتماعی این شهرستان پایبند نیست و این تعهدشكنی با وجود پیش‌خرید خدمات، موجب اعتراض بازنشستگان شده است.

دبیر خانه كارگر شوشتر با اشاره به اینکه کانون عالی بازنشستگان بدون مجوز‏، از حقوق مستمری بگیران، بازنشسته‌ها و بازماند‌ه‌ها مبالغی را كسر و به حساب شركت بیمه دی واریز می‌کند، گفت: این شركت هنوز هزینه‌های ۸ ماه پیش درمان بسیاری از بازنشستگان را  پرداخت نکرده است.

او با تاکید بر اینکه بازنشستگان خواستار تجدید نظر مسئولان کانون عالی بازنشستگان در خصوص تمدید قرارداد با شركت بیمه دی هستند، اظهار داشت: هیچ سازمانی نمی‌تواند بدون مجوز از حقوق بازنشستگان مبلغی را به اجبار کسر کند و سپس هیچ تعهدی نسبت به خدمات رسانی به بازنشستگان نپذیرد.


دبیر خانه کارگر شوشتر از نهادهای نظارتی بر سازمان تامین اجتماعی خواست تا ضمن بررسی و پیگیری این موضوع، با شرکت بیمه‌ای که به سود بازنشستگان تامین اجتماعی است قرارداد منعقد کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز