خبرگزاری کار ایران

علی حیدری:

دولت یازدهم به مدیریت سیاسی تأمین اجتماعی خاتمه دهد

asdasd
کد خبر : ۹۴۲۴۲

چکیده: «سازمان تامین اجتماعی با بخش‌های دولتی فرق دارد و منابع آن ماحصل پول نفت نیست که بتوان در مورد آن هر تصمیصمی گرفت و هیچ مابه ازایی برای آن قائل نشد و به هیچ جا هم پاسخگو نبود».

یک کار‌شناس تامین اجتماعی با بیان اینکه اموال و دارایی‌های سازمان تامین اجتماعی درآمد‌های نفتی نیست، گفت: انتخاب مدیرعامل این سازمان باید با دقت و وسواس بالایی صورت بگیرد.

«علی حیدری» با اعلام این مطلب به ایلنا گفت: سازمان تامین اجتماعی با بخش‌های دولتی فرق دارد و منابع آن ماحصل پول نفت نیست که بتوان در مورد آن هر تصمیمی گرفت و هیچ مابه ازایی برای آن قائل نشد و به هیچ جا هم پاسخگو نبود.
وی با بیان اینکه منابع و اموال سازمان تامین اجتماعی امانت و حق الناس است، گفت: بنابراین انتخاب متولیان و مدیران این سازمان بایستی با دقت و وسواس بالایی صورت گیرد.
این کار‌شناس تامین اجتماعی از مسئولان دولت یازهم خواست تا مدیریت این سازمان به دست افراد شایسته‌ای بسپارد که هم دغدغه‌مند حال و آینده بیمه شدگان باشند و هم مصلحت و یا منافع شخصی و باندی و سیاسی خود را ملاک تصمصم گیری قرار ندهند.
به گفته حیدری دولت یازدهم باید با انتخاب مدیرانی امین  برای اداره سازمان تامین اجتماعی به حضور هشت ساله مدیران اتوبوسی که منابع سازمان و اموال بیمه شدگان را فدای مصلحت اندیشی‌های سیاسی می‌کردند خاتمه دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز