خبرگزاری کار ایران

دبیر کانون بازنشستگان این دو شهرستان خبر داد:

بدهی ۵۷۰ میلیونی بیمه دی به خانواده متوفیان كارگری قرچك و ورامین

asdasd
کد خبر : ۹۸۴۱۲

چكیده: «بیمه دی به ۲۱۰ خانوادهٔ ساکن در شهرستان‌های قرچک و ورامین که طی دوسال گذشته، بیمه شده اصلی شان فوتشده است بدهی‌ بالغ بر ۵۷۰ میلیون تومانی‌ دارد كه تا كنون پرداخت نشده است.»

دبیر کانون بازنشستگان قرچک و ورامین از بدهی ۵۷۰ میلیونی بیمه دی به خانواده‌های بیمه شدگان فوت شده این دو شهرستان خبر داد.

 «علی حسینیان» در این باره به ایلنا گفت: تا پایان قرارداد بیمه دی و کانون عالی بازنشستگان کشور، دو ماه زمان باقی مانده است. این شرکت ارائه خدمات بیمه‌ای به ۲۱۰ خانوادهٔ ساکن در شهرستان‌های قرچک و ورامین که طی دوسال گذشته، بیمه شده اصلی شان فوتشده است بدهی‌ بالغ بر ۵۷۰ میلیون تومانی‌ دارد كه تا كنون پرداخت نشده است.

وی ادامه داد: مطابق قرارداد یکساله‌ای که از مهر سال ۹۰ میان کانون عالی بازنشستگان کشور و شركت بیمه دی منعقد شد این شرکت ارائه خدمات بیمه‌ای باید بابت هر بیمه شدهٔ اصلی که فوت می‌کند یک میلیون تومان به حساب وی یا خانواده‌اش واریز کند.

وی افزود: این قرارداد برای یکسال دیگر تمدید شد که دو ماه تا پایان اعتبارش ‏، زمان باقی مانده است. مطابق قرار داد تمدید شده، بیمه دی بابت فوت هر بیمه شده اصلی باید ۳ میلیون تومان به خانواده‌ پرداخت کند.

به گفتهٔ آقای حسینیان، مطالبات خانواده ۳۰ بیمه شده فوتی از قرداد یکساله مهر ۹۰ و مطالبات ۱۸۵ خانواده بیمه شده فوتی از قرارداد تمدید شده باقی مانده است که بیمه دی باید نسبت به پرداخت آن‌ها اقدام کند.

دبیر کانون بازنشستگان قرچک و ورامین در پایان با انتقاد از عملکرد سازمان تامین اجتماعی در ارائه خدمات رایگان به بیمه شدگان اظهار داشت: چون خدمات درمانی تامین اجتماعی کمتر از تعهدات قانونی است کارگران و بازنشستگان به بیمه‌های تکمیلی مراجعه می‌کنند و با چنین مشکلاتی رو به رو می‌شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز