خبرگزاری کار ایران

یك سوم بیكاران در كشورهای گروه ۲۰ بیش از یك سال بیكار بوده‌اند

asdasd
کد خبر : ۹۰۲۵۲

چكیده: «این دو سازمان روز چهارشنبه اطلاعاتی را منتشر کردند که نشان می‌دهد بیکاری در نیمی از کشورهای عضو گروه ۲۰ اندکی کاهش ولی در نیمی دیگر افزایش یافته است به‌طوریکه نرخ بیکاری با رقمی بالای ۲۵ درصد در آفریقای جنوبی و اسپانیا، بالا‌ترین در بین این کشور‌ها است.»

روئسای سازمان بین المللی کار و سازمان توسعه و همکاری اقتصادی اعلام کردند بیش از یک سال است تقریبا یک سوم ۹۳ میلیون فرد فاقد شغل در قدرت‌های بزرگ اقتصادی عضو گروه ۲۰ بیکار هستند.

بر اساس گزارش دریافتی ایلنا، گای رایدر رئیس سازمان بین المللی کار وابسته به سازمان ملل و آنخل گوریا رئیس سازمان توسعه و همکاری اقتصادی اعلام کردند میزان رشد اشتغال در بیشتر کشورهای عضو گروه ۲۰ که عامل ۸۰ درصد تولید اقتصادی جهان هستند، همچنان ضعیف است.
این دو سازمان روز چهارشنبه اطلاعاتی را منتشر کردند که نشان می‌دهد بیکاری در نیمی از کشورهای عضو گروه ۲۰ اندکی کاهش ولی در نیمی دیگر افزایش یافته است به‌طوریکه نرخ بیکاری با رقمی بالای ۲۵ درصد در آفریقای جنوبی و اسپانیا، بالا‌ترین در بین این کشور‌ها است.
به گزارش اسوشیتدپرس از ژنو، در بین ۹۳ میلیون فرد بیکار در اوایل سال ۲۰۱۳، حدود ۳۰ درصد به طور متوسط به مدت بیش از یک سال بیکار بودند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز