خبرگزاری کار ایران

نورپردازی پلهای سواره رو و عابر پیاده در شرق تهران

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۱۵

به منظور رفاه حال شهروندان، جان پناه عابر پیاده در نقاط حادثه خیز سطح منطقه نصب شد.

ایلنا:‌ شهردار منطقه ۸ از نور‌پردازی پلهای سواره رو و عابر پیاده محدوده شرق تهران در یک طرح ضربتی خبر داد.

به گزارش ایلنا، محمدمهدی شادالوئی با اشاره به ۳۰ پل سواره رو و عابر پیاده در سطح محدوده این منطقه گفت: به منظور استفاده بهینه و افزایش امنیت تردد شهروندان در هنگام تاریکی هوا تمامی پلهای عابر پیاده با استفاده از لامپهای کم مصرف و نورهای سفید و گرم، نور‌پردازی می‌شوند.

وی با تاکید بر ترویج فرهنگ استفاده از پلهای عابر پیاده به منظور کاهش حوادث ترافیکی افزود: بدون تردید نور‌پردازی پلهای عابر پیاده؛ تاثیر به سزایی در استفاده شهروندان از این قبیل پل‌ها هنگام تردد از عرض خیابان دارد.

شادالوئی با تاکید بر نصب جان پناه عابر پیاده در معابر پر خطر شرق تهران گفت: به منظور رفاه حال شهروندان، جان پناه عابر پیاده در نقاط حادثه خیز سطح منطقه نصب شد.

وی به اجرای عملیات اصلاح هندسی در سطح منطقه ۸ اشاره کرد و افزود: این عملیات با هدف ارتقای کیفیت حمل و نقل و هدایت وسایل نقلیه و کاهش تعداد تصادفات همزمان با آغاز سال تحصیلی صورت گرفت.

شهردار منطقه ۸ در ادامه گفت: با توجه به اینکه پل عابر پیاده پیکره‌ای برای ایجاد ارتباط و تردد شهروندان در دو طرف عرض معبر پیاده است تلاش می‌شود تا نقاط پر تردد، در اولویت کاری نور‌پردازی در این طرح قرار گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز