خبرگزاری کار ایران

در دیدار اعضای جدید شورای اسلامی شهر تهران از منطقه ۲۲ مطرح شد؛

دریاچه شهدای خلیج فارس را به دنیا معرفی می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۲۳۷

منطقه ۲۲ پیشانی و محل تنفس تهران است. این منطقه به دلیل اثر گذاری بر مناطق دیگر به لحاظ شرایط آب و هوایی مطلوب، منطقه‌ای ویژه است که می‌توان برای آن طرح و ساختار جداگانه تعریف کرد.

ایلنا: اقبال شاکری عضو منتخب شورای اسلامی شهر تهران در جلسه مشترک با شهردار منطقه ۲۲ گفت: «منطقه ۲۲ پیشانی و محل تنفس تهران است. این منطقه به دلیل اثر گذاری بر مناطق دیگر به لحاظ شرایط آب و هوایی مطلوب، منطقه‌ای ویژه است که می‌توان برای آن طرح و ساختار جداگانه تعریف کرد.»

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، در این جلسه که اولین جلسه اعضای جدید شورای اسلامی شهر تهران با حسین مرادی شهردار منطقه ۲۲ بود، افزون بر شاکری، عباس جدیدی عضو دیگر شورای اسلامی همچنین هیئتی علمی از دانشجویان و دانشگاهیان دانشگاه امیرکبیر حضور داشتند.

در این جلسه مرادی شهردار منطقه ۲۲، توضیحات مبسوط و کاملی در مورد وضعیت پیشین و فعلی منطقه، عمده پروژه‌های اجرا شده و جاری در آن همچون پردیسهای بزرگ درمانی، دریاچه شهدای خلیج فارس، آبشار تهران، بوستان جوانمردان ایران، هزار و یک شهر، مراکز بزرگ و فرا منطقه‌ای خرید همچنین محور چهار باغ، پروژه‌های بزرگراهی و... با استفاده از پاور پوینت ارائه کرد. جدیدی عضو شورای اسلامی شهر تهران نیز در این جلسه بر اتمام طرحهای نیمه تمام موجود در این محدوده از تهران تاکید کرد.

بازدید مهمانان منطقه از آبشار تهران، مجموعه تفریحی گردشگری شهدای خلیج فارس و بوستان جوانمردان ایران و توضیحات شهردار منطقه در خصوص اطلاعات هر یک از پروژه‌ها، بخش پایانی این برنامه بود.

شاکری عضو منتخب شورای اسلامی شهر تهران در جریان بازدید از دریاچه شهدای خلیج فارس در توضیح دلایل حضور خود و همکارانش در برنامه بازدید از منطقه ۲۲ خاطر نشان کرد: «اعضای شورای اسلامی شهر تهران با توجه به گرایشهای حرفه‌ای و تخصصیشان همچنین از باب مسئولیتی که دارند، معمولا بازدیدهایی از مناطق ۲۲ گانه، بخصوص مناطق ویژه و پروژه‌های منحصر بفرد دارند که به تصمیم گیری و فرایند گفت‌و‌گوی تخصصی در این شورا کمک می‌کند. منطقه ۲۲ نیز یکی از مناطق ویژه، استثنایی و پرجاذبه شهر تهران است. این منطقه شهروندان تهرانی را از امکانات برخوردار کرده که در نوع خود بی‌نظیرند.»

وی با تاکید بر لزوم معرفی دریاچه شهدای خلیج فارس بعنوان پروژه‌ای ملی در سطح دنیا گفت: «اقداماتی که تاکنون برای توسعه و شکل گیری این پروژه صورت گرفته هم باید به هموطنانمان در ایران شناسانده شود و هم بعنوان پروژه‌ای ملی در اختیار کاربران دنیا قرار گیرد. لذا در آینده قطعا دانشجویان با این پروژه بیشتر آشنا خواهند شد و از سوی دیگر در بهبود شرایط و توسعه‌های آتی آن از کمک تیمهای فنی مطالعاتی در حوزه‌های اجتماعی، فرهنگی کسب و کار و اقتصاد کوشش بیشتری بعمل خواهد آمد.»

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز