خبرگزاری کار ایران

با تحقق شعار ما می توانیم؛

جشنواره ملی قهرمانان صنعت نفت ایران برگزار می شود

کد خبر : ۱۰۱۰۴۷

یکی از اهداف این جشنواره ایجاد همدلی و هم افزایی بیشتر بین صنعتگران و تولیدکنندگان صنعت نفت و حوزه های مرتبط به منظور بررسی مسایل و مشکلات پیش روی این صنعت برگزار می شود.

ایلنا: نخستین جشنواره ملی قهرمانان صنعت نفت ایران با هدف قدردانی و تجلیل از پیشگامان و تلاشگران این صنعت با حضور مقامات کشوری و فعالان این حوزه آذرماه سال جاری در مرکز همایش های صداوسیما برگزار می شود.

به گزارش ایلنا، حمید روحانی دبیر جشنواره با اعلام این خبر افزود: جشنواره قهرمانان ملی صنعت نفت فرصتی فراهم می کند تا ضمن شناسایی و معرفی توانمندی ها و استعداد های حوزه نفت، گاز، پالایش و پخش و پتروشیمی از کارآفرینان و چهره های تاثیرگذار این صنعت استراتژیک تجلیل به عمل آید.

وی با بیان اینکه جشنواره ملی قهرمانان صنعت نفت، با تحقق شعار " ما می‌توانیم" برگزار خواهد شد، تصریح کرد: یکی از اهداف این جشنواره ایجاد همدلی و هم افزایی بیشتر بین صنعتگران و تولیدکنندگان صنعت نفت و حوزه‌های مرتبط به منظور بررسی مسایل و مشکلات پیش روی این صنعت برگزار می‌شود.

روحانی یکی دیگر از اهداف برگزاری جشنواره ملی قهرمانان صنعت نفت را توسعه فرهنگ تولید داخلی و ترویج فرهنگ قدرشناسی از فعالان اقتصادی با معرفی واحدهای کارآمد و برتر صنعت نفت عنوان کرد.

دبیر نخستین جشنواره قهرمانان صنعت نفت گفت: براساس مدل ارزیابی علمی که توسط اساتید و صاحب نظران حوزه نفت طراحی شده است، شرکت ها و سازمان‌ها در بخش تامین، صادرات و پشتیبانی، ارزیابی و انتخاب خواهند شد.

وی توضیح داد: شرکت های منتخب براساس روش شناسی علمی مدیریت و مدل معتبر، شرکت‌های پیشتاز و پیشرو در صنعت نفت را گزینش و معرفی خواهند شد.

دبیر جشنواره ملی قهرمانان صنعت نفت ایران تصریح کرد: در نخستین جشنواره قهرمانان صنعت نفت از خدمات شایسته مدیران ارشد و ارزش آفرینان صنعت استراتژیک نفت به شایستگی تقدیر خواهد شد.

روحانی یادآورشد: گروه مطالعاتی هوشمند تدبیر تاکنون برگزاری هشت دوره جشنواره قهرمانان صنعت و اقتصاد ایران را با حضور مقامات عالی رتبه و فعالان این عرصه برگزارکرده است و امسال برای نخستین بار، جشنواره ملی قهرمانان صنعت نفت ایران را همزمان با نهمین دوره جشنواره قهرمانان صنعت و اقتصاد برگزار خواهد کرد.

روحانی همچنین از آمادگی دبیرخانه جشنواره برای دریافت نظرات و پیشنهادات صاحب نظران،دست اندرکاران و اصحاب رسانه برای برگزاری کیفی و باشکوه این جشنواره خبرداد و افزود علاقه مندان همچنین می توانند به وب سایت جشنواره ملی قهرمان صنعت نفت ایران به نشانی www.niof.ir مراجعه کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز