خبرگزاری کار ایران

منطقه ۲۲ برگزار می‌کند؛

جشنواره «یاد دوران کودکی» با اجرای ۵۴ بازی قدیمی دوران کودکی در بوستان جنگلی چیتگر

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۴۲۹

این اقدام از سوی اداره اجتماعی و فرهنگی ناحیه ۲ با همکاری سرای محله زیبا دشت پایین به منظور پر بار کردن اوقات فراغت شهروندان پهنهٔ شمال غرب پایتخت صورت می‌گیرد.

ایلنا: فاز غربی بوستان جنگلی چیتگر ۱۳ شهریورماه، میزبان برگزاری جشنواره بزرگ «یاد دوران کودکی» و جشنواره غذاست.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، این اقدام از سوی اداره اجتماعی و فرهنگی ناحیه ۲ با همکاری سرای محله زیبا دشت پایین به منظور پر بار کردن اوقات فراغت شهروندان پهنهٔ شمال غرب پایتخت صورت می‌گیرد.

حسین مرادی شهردار منطقه ۲۲ در این باره گفت: «این برنامه روز چهارشنبه ۱۳شهریور ۹۲ از ساعت ۹ صبح تا ۱۴ بعد از ظهر در میدان بوستان واقع در بوستان جنگلی چیتگر با مشارکت و حضور شهروندان اجرا می‌شود. جشنواره «یاد دوران کودکی» با اجرای ۵۴ بازی قدیمی دوران کودکی شامل لی لی، زو، هفت سنگ، وسطی و... همراه خواهد بود که علاوه بر زنده کردن خاطرات شیرین گذشته در ذهن بزرگتر‌ها، برای کودکان و نوجوانان نیز آموزنده خواهد بود.»

وی افزود: «همزمان با این جشنواره بزرگ و خاطره انگیز که با اجرای موسیقی زنده همراه است، جشنواره غذا نیز با حضور شرکت کنندگان و حاضران برپا می‌شود که اطلاع رسانی آن پیش‌تر از طریق سراهای محله، کانونهای مختلف و ارتباط با دیگر مناطق صورت گرفته و پیش بینی می‌شود با استقبال بسیار خوبی از سوی شهروندان تهرانی مواجه شود.»

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز