خبرگزاری کار ایران

دبیرکل جبهه حامیان انقلاب اسلامی در گفت و گو با ایلنا:

متروی تهران حاصل مدیریت قوی محسن هاشمی است

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۴۴۰

بهتر است بعد از گذشت 8 سال مدیریت شهر تهران را به فردی با تفکر جوانتر و ایده های بهتر واگذار شود تا رضایت مردم بیشتر شود.

ایلنا: دبیرکل جبهه حامیان انقلاب اسلامی، گفت: متروی تهران حاصل مدیریت قوی محسن هاشمی است.

محمدحسین عظیمی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، با بیان اینکه بهترین گزینه برای مدیریت شهر تهران، محسن هاشمی است، اظهار کرد: وی سالها در شرکت متروی تهران خدمات ارزنده ای را ارائه کرده است.

وی با اشاره به اینکه هاشمی زمانی کار متروی تهران را برعهده گرفت که هر کس توان اداره مترو را نداشت، تصریح کرد: متروی تهران حاصل مدیریت قوی محسن هاشمی است.

دبیرکل جبهه حامیان انقلاب اسلامی با بیان اینکه محسن هاشمی مدیر ممناسب‌تری نسبت به بقیه گزینه‌های شهرداری خواهد بود، گفت: اگرچه همگان فکر می کنند که محسن هاشمی سیاسی است و انگ سیاسی به وی می چسباند اما وی به دنبال سیاسی کاری نیست و در مدیریت مترو نشان داد که برای رضای خدا و خلق خدا کار می کند.

عظیمی افزود: در طول هشت سال گذشته درآمد شهرداری تهران 7 برابر افزایش یافت در واقع فروش تراکم در این افزایش موثر بود به اعتقاد من باید اقتصاد شهری حرف اول و آخر را بزند و نمی توان مادام شهر تهران را با فروش تراکم اداره کرد.

وی با تاکید بر اینکه هاشمی در اقتصاد شهری توانمند است، گفت: با توجه به آنچه در برنامه و الویت های برنامه های محسن هاشمی دیده می‌شود می توان امیدوار بود که شهر تهران در کنار توجه به مسایل حمل و نقل، به فرهنگ و اجتماع نیز توجه شود.

عظیمی اعلام کرد: بهتر است بعد از گذشت 8 سال مدیریت شهر تهران را به فردی با تفکر جوانتر و ایده های بهتر واگذار شود تا رضایت مردم بیشتر شود.

وی تاکید کرد: هاشمی با توسعه حمل و نقل عمومی بر رفع معضل آلودگی هوا و ترافیک تلاش خواهد کرد.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز