خبرگزاری کار ایران

رییس شورای شهر تهران:

شورا از روند پروژه صدر رضایت دارد

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۰۳

امیدواریم این طرح در زمان بندی از پیش تعیین شده به بهره برداری برسد اما صرف نظر از بعد زمانی این پروژه یک اقدام ارزشمند محسوب می‌شود

ایلنا: رییس شورای شهر تهران در حاشیه بازدید از پروژه اتوبان صدر گفت: امیدواریم که این طرح در زمان بندی از پیش تعیین شده به بهره برداری برسد اما صرف نظر از بعد زمانی این پروژه یک اقدام ارزشمند محسوب می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مهدی چمران پس از بازدید از پروژه اتوبان صدر، در جمع خبرنگاران در رابطه با وضعیت این پرژه گفت: این پروژه یک عملیات حساب شده و افتخار آفرین است که گروه مهندسی این پروژه توانسته‌اند با ابتکار خودشان مصالح و تجهیزات را تولید کنند.

وی ادامه داد: با توجه به بازدیدی که از اقدامات گروه مهندسی این پروژه داشته‌ایم اطمینان داریم که این عملیات می‌تواند نمونه‌ای منحصر به فرد برای سایر کارهای عمرانی در کشور باشد.

رییس شورای شهر تهران در رابطه با زمان بندی این پروژه تصریح کرد: امیدواریم این طرح در زمان بندی از پیش تعیین شده به بهره برداری برسد اما صرف نظر از بعد زمانی این پروژه یک اقدام ارزشمند محسوب می‌شود.

چمران در رابطه با عملیات احداث تونل نیایش بیان کرد: با پیش بینی‌هایی که صورت گرفته است و با توجه به تجربه‌ای که از تونل توحید بدست آورده‌ایم، خوشبختانه مسائل و مشکلاتی که در توحید بوجود آمده را در این پروژه نداریم.

وی ادامه داد: در تونل نیایش مسائل مربوط به تهویه هوا را بررسی کرده‌ایم و با جداسازی راه رفت و برگشت توانسته‌ایم که از بروز مشکل تهویه هوا در این تونل جلوگیری کنیم.

عضو شورای شهر تهران در پایان ضمن تقدیر از گروه مهندسی پروژه صدر اظهار کرد: شورای شهر تهران از اقدامات و پیشرفت این پروژه رضایت لازم را دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز