خبرگزاری کار ایران

افزایش ۲۰ درصدی درآمدهای منطقه ۱۰

کد خبر : ۱۱۰۲۷

منطقه ۱۰ در بحث ساخت ‌و ساز پیشرفت قابل توجهی داشته و در این راستا درآمدهای پایدار منطقه شامل عوارض نوسازی و کسب و پیشه تا هفته بیست و چهارم سال جاری ۳۷ درصد افزایش داشته است.

ایلنا:‌ معاون مالی و اداری منطقه ۱۰ از افزایش بیش از ۲۰ درصدی درآمدهای منطقه در پنج ماهه اول سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

به گزارش ایلنا، در جلسه کمیته درآمد که به ریاست علی رضاییان معاون مالی و اداری و با حضور بافرانی معاون برنامه ریزی و توسعه شهری، احمد یادگاری رییس اداره درآمد و نوسازی منطقه و جمعی از مدیران و کار‌شناسان برگزار شد رضاییان ضمن اعلام خبر فوق با تاکید بر افزایش درآمدهای منطقه گفت: تحقق افزایش سقف درآمد منطقه بابهره‌گیری از فن آوری و نیروی انسانی امین و صادق و استفاده از تمامی ظرفیت‌های معاونت شهرسازی منطقه و همکاری نواحی سه گانه و سایر ادارات می‌سر شده است.

رضاییان تصریح‌ کرد: شهرداری به عنوان یک نهاد عمومی که بزرگ‌ترین ثروت آن اعتماد مردم ‌است وظیفه‌ دارد تراز عملکردی خود را منتشر کرده تا نحوه مدیریت و هزینه خدمات مشخص شود که این امر مشارکت مردم را افزایش خواهد ‌داد.

وی با تاکید بر افزایش درآمدهای پایدار منطقه تصریح کرد: منطقه در بحث ساخت ‌و ساز پیشرفت قابل توجهی داشته و در این راستا درآمدهای پایدار منطقه شامل عوارض نوسازی و کسب و پیشه تا هفته بیست و چهارم سال جاری ۳۷ درصد افزایش داشته است.

وی آماری از درآمد‌ها و وصول شهرداری منطقه در پنج ماه ابتدایی سال‌جاری نسبت به مدت‌ مشابه سال‌گذشته ارائه‌کرد و اظهار داشت: منطقه تلاش خوبی برای وصول بدهی‌های معوقه داشته و بر این اساس با پیشرفت ۶۲۴ درصدی در بخش وصول مطالبات دستگاه‌های دولتی، ۱۳۸ درصد در بحث تثبیت تجاری، ۸۰ درصد از محل اسناد برگشتی، ۸۶ درصدی ماده صد و.... موجب تحقق درآمدهای منطقه شده است.

وی همچنین در ادامه این جلسه با تشریح عملکرد هفته ۲۴ سال جاری مبنی بر تحقق ۸۷% وصولی نقدی، ۵۴% درصد درآمد غیرنقدی و در مجموع تحقق ۶۹% درآمد اعلام کرد: وصول مبلغ بیش از ده میلیارد ریال و تحقق ۱۹۷ درصد درآمد نقدی هفتگی بابت ۱۶۰ پرونده ظرف مدت ۳ روز، نشانگر تلاش جمعی در نواحی، شهرسازی، اجرای احکام، و اداره درآمد و همچنین ایجاد دیدگاه درآمدی در تمامی حوزه‌ها می‌باشد که امید می‌رود این روند ادامه داشته و نتایج مثبتی را در خصوص درآمد منطقه شاهد باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز