خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای اسلامی استان قم در گفت و گو با ایلنا:‌

قوه قضائیه در اجرای حكم توقف منوریل قم تعلل می‌كند

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۲۵

سازمان بازرسی کل کشور رسما به دادستان قم اعلام کرده است که باید ساخت این منوریل متوقف و اموال آن نیز توقیف شود اما تاکنون این اقدام صورت نشده است.

ایلنا: رئیس شورای اسلامی استان قم گفت: قوه قضاییه باید نسبت به تایید حكم سازمان بازرسی مبنی بر توقف ساخت منوریل قم رسیدگی کند و تعلل این قوه در توقف آن قوه را زیر سوال می برد که چرا با وجود دلایل کارشناسی سازمان بازرسی کل کشور، قوه قضاییه نسبت به اجرای حکم تعلل دارد.

باقرپناهی در گفت و گو با ایلنا درباره ساخت منوریل قم، اظهار کرد: اینکه در نشست خبری شهردار قم اعلام می کند منوریل قم درحال ساخته شدن است،  درست است چراکه با وجود مخالفت های موجود این منوریل در حال ساخت است.

وی با بیان اینکه برپایی این گونه نشست ها و مطرح کردن ساخت آن تنها در راستای تحت فشار قرار دادن قوه قضاییه است، تصریح کرد: سازمان بازرسی کل کشور رسما به دادستان قم اعلام کرده است که باید ساخت این منوریل متوقف و اموال آن نیز توقیف شود اما تاکنون این اقدام صورت نشده است.

رئیس شورای اسلامی استان قم با بیان اینکه دولت و استاندار قم موافقان جدی اجرای منوریل هستند، گفت: اینكه می‌گوبند منوریل برای خدمت کردن به مردم قم در حال ساخت است باید بگویم اگر واقعا به دنبال خدمتگزاری به مردم قم بودند، چرا خط B متروی قم حذف و تبدیل به منوریل شده است كه بیشتر جنبه توریستی دارد و این كار محروم كردن مردم از مترو است.

باقر پناهی با بیان اینکه اطلاعی از پشت پرده این همه اصرار دولتی ها به ساخت منوریل در قم ندارم، گفت: علت مخالفت های ما در ایجاد منوریل در شهر تهران به دلیل نبود مطالعات كارشناسی است در حالی كه موافقان همچنان در ساخت منوریل اصرار دارند و با وجود ورود سازمان بازرسی و تایید نبود مطالعات كافی نه تنها پروژه متوقف نشده است بلكه در حال انجام است.

وی درباره اتمام منوریل قم در زمان اعلام شده نیز به ایلنا گفت:‌ پروژه در حال انجام است اما از آنجا كه كار بدون مطالعه است به نظر می رسد كه پروژه به اتمام برسد.

رئیس شورای اسلامی استان قم ادامه داد: قوه قضاییه باید به این مساله رسیدگی کند و تعلل این قوه در توقف منوریل قم آن را زیر سوال می برد که چرا با وجود دلایل کارشناسی سازمان بازرسی کل کشور قوه قضاییه نسبت به اجرای حکم تعلل دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز