خبرگزاری کار ایران

سخنگوی شهرداری تهران:‌

لایروبی انهار شهر تهران انجام شده است

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۰۶

فاز دوم بوستان ولایت در دست طراحی است که با توجه به بزرگی طرح زمان آغاز این طرح به سال ۹۲ موکول شده است/ توسعه فضای سبز در جنوب نسبت به شمال رشد بهتری داشته است.

ایلنا:‌ سخنگوی شهردار تهران گفت:  لایروبی رودخانه ها و نهر های سطح شهر تهران در مهر و آبان ماه سال جاری یکی از کارها که به شهردار تهران ابلاغ شده است و در حال انجام گیری است امیدواریم که تا پایان امسال مشکلی در زمینه آب گرفتگی رودخانه ها و نهرهای شهر تهران نداشته باشیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد هادی ایازی در نشست خبری امروز كه در حاشیه افتتاح بوستان «باغ ایرانی» با اشاره به اینكه مدیریت شهری در توسعه فضای سبز گام بلندی را برداشته است، گفت: در طی چند سال اخیر فضای سبز در سطح شهر تهران به صورت قابل توجهی افزایش یافته است به طوری که از سرانه ۸/۹ دهم متر مربع در سال ۸۴ به ۱۵ متر مربع افزایش پیدا کرده است.

وی در رابطه با احداث بنا و عملیات‌های عمرانی در محدوه عباس آباد، افزود: مجموعه امور شهرداری و ساخت و سازهای عمرانی بر حسب طرح جامع عباس آباد انجام می‌شود، لذا طرح بانک مرکزی و طرح دوم عمرانی بنابر طرح جامع عباس آباد که ۷ درصد احداث بنا در آن پیش بینی شده است در حال اجرا است.

سخنگوی شهردار تهران در رابطه با تخریب فضای سبز حواشی اتوبان‌ها و بزرگراه‌ها، تاکید کرد: در برخی از مناطق به دلیل تغییر کاربری همچون بزرگراه صدر درختانی از جایی به جای دیگر منتقل شده‌اند چرا که روند توسعه سبز در شهرداری یک هدف است و این هدف همچنان ادامه دارد.

وی در رابطه با مناسب سازی سطح شهر برای تردد معلولان، خاطرنشان کرد: یکی از رویکردهای شهرداری در سطح شهر مناسب سازی برای تردد راحت معلولان و نابینایان است و این سیاست نیز در تمامی فعالیت های عمرانی شهرداری تهران لحاظ می‌شود.

وی در رابطه با جمع آوری متکدیان و کارتن خواب‌ها از سطح شهر، بیان کرد: طرح جمع آوری این افراد در طول سال انجام می‌شود و  با فرا رسیدن فصل سرما گرمخانه‌های شهر تهران، آمادگی لازم برای پذیرایی از این افراد را مهیا کرده‌ایم.

سخنگوی شهردار تهران در رابطه با توسعه فضای شهر در جنوب شهر تهران نیز تصریح کرد: خوشبختانه توسعه فضای سبز در جنوب نسبت به شمال رشد بهتری داشته است. فاز دوم بوستان ولایت در دست طراحی است که با توجه به بزرگی طرح زمان آغاز این طرح به سال ۹۲ موکول شده است.

سخنگوی شهردار تهران در رابطه با لایروبی رودخانه ها و نهر های سطح شهر تهران اظهار کرد: در مهر و آبان ماه سال جاری یکی از کارها که به شهردار تهران ابلاغ شده است و در حال انجام گیری است لایروبی از انهار و رودخانه های سطح شهر تهران است و در هفته آینده در جلسه شهرداری تهران گزارشی از لایروبی های انجام شده در دو ماه اخیر اعلام می شود و امیدواریم که تا پایان امسال مشکلی در زمینه آب گرفتگی رودخانه ها و نهرهای شهر تهران نداشته باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز