خبرگزاری کار ایران

معاون خدمات شهری شهرداری تهران در گفت و گو با ایلنا:

آب گرفتگی جوی و انهار تنها با فرهنگ سازی قابل رفع است

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۳۶

سركشی از مکان‌های لایروبی شده به صورت مداوم در حال انجام است و نگرانی درباره این مساله وجود ندارد، اما لایروبی انهار بدون رعایت اصول شهروندی نمی‌تواند مثمرثمر باشد.

ایلنا: معاون خدمات شهری شهرداری تهران گفت:‌ اگر می‌خواهیم در زمان بارش باران و برف درشهر تهران دچار آب گرفتگی نشویم شهروندان باید در کنار ما حضور فعالی داشته باشند.

مجتبی عبدالهی در گفت‌وگو با ایلنا درباره وضعیت لایروبی معابر و انهار شهر تهران با توجه به فصل بارش باران و برف، اظهار کرد: لایروبی انهار و معابر شهر تهران از اواخر شهریور ماه امسال آغاز شده است و همچنان یکی از اولویت‌های اصلی فعالیت‌های  خدمات شهری در تمامی مناطق ۲۲ گانه است.

وی ادامه داد: سركشی از مکان‌های لایروبی شده به صورت مداوم در حال انجام است و نگرانی درباره این مساله وجود ندارد، اما لایروبی انهار بدون رعایت اصول شهروندی نمی‌تواند مثمرثمر باشد.

معاون خدمات شهری خواستار فرهنگ سازی برای پرهیز از ریختن هر گونه زباله به انهار و جوی‌های شهر تهران شد و گفت: اگر می‌خواهیم در زمان بارش باران و برف در شهر تهران دچار آب گرفتگی نشویم شهروندان باید در کنار ما حضور فعالی داشته باشند.

عبدالهی تاکید کرد: اینکه شهرداری تهران به تنهایی بتواند آشغال میلیون‌ها شهروند را جمع آوری کند کاری بس دشوار است از این رو به اعتقاد من بیشتر از ما این شهروندان هستند که در رفع و عدم ایجاد آب گرفتگی انهار و جوی ها نقش دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز