خبرگزاری کار ایران

از ۲۰ تا ۲۳ آبان ماه در مصلی تهران:

افتتاح سومین نمایشگاه جامع مدیریت شهری و دستاوردهای شهرداری‌ها

asdasd
کد خبر : ۱۵۰۱۲

شهرداری‌ها آخرین اقدامات، عملکرد، دستاورد‌ها و ابتکارات و نوآوری‌های خود را معرفی و موسسه‌های بخش خصوصی تولیدکننده محصولات و ارائه دهنده خدمات حوزه مدیریت شهری نیز آخرین محصولات، خدمات و دستاوردهای خود را ارائه می‌کنند.

ایلنا: قائم مقام سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از برپائی سومین نمایشگاه جامع مدیریت شهری و دستاوردهای شهرداری‌های کشور از ۲۰ تا ۲۳ آبان با حمایت این سازمان در مصلی امام خمینی تهران خبر داد.

به گزارش ایلنا، غلامحسین تابش‌فر با از برپایی سومین نمایشگاه جامع مدیریت شهری و دستاوردهای شهرداری‌ها خبر داد و گفت: تاکنون بیش از ۲۰۰ شهرداری و سازمان وابسته و ۱۸۰ شرکت بخش خصوصی تولید کننده محصولات حوزه مدیریت شهری جهت حضور در این نمایشگاه ثبت نام کرده‌اند.

قائم مقام سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در رابطه با فضای این نمایشگاه تصریح کرد: تاکنون بیش از ۱۴ هزار و ۵۰۰ مترمربع از فضای نمایشگاهی مصلی تهران به نمایشگاه جامع مدیریت شهری و دستاوردهای شهرداری‌ها اختصاص یافته است که ۶۵۰۰ مترمربع مربوط به غرفه‌های شهرداری‌ها و هشت هزار مترمربع مربوط به بخش خصوصی است.

تابش فر در رابطه با امکانات این نمایشگاه خاطرنشان کرد: با توجه به استقبال شهرداری‌ها و شرکت‌های عرضه کننده محصولات و خدمات حوزه مدیریت شهری، یکی دیگر از سالن‌های مصلی تهران به فضای نمایشگاه جامع مدیریت شهری و دستاوردهای شهرداری‌ها اختصاص یافته است و به منظور تسهیل حضور گسترده‌تر شهرداری‌ها و سازمان‌های وابسته به آن‌ها در این نمایشگاه، نرخ تعرفه‌های حضور در نمایشگاه را برای شهرداری‌ها و سازمان‌های وابسته کاهش داده‌ایم.

وی محورهای اصلی برپائی این نمایشگاه را خدمات شهری، عمران شهری، حمل و نقل شهری، مدیریت پسماند، محیط زیست و فضای سبز شهری، مدیریت بحران شهری، شهرداری الکترونیک، آموزش و پژوهش‌های شهری و ماشین آلات و تجهیزات ذکر کرد.

تابش فر در رابطه اهداف این نمایشگاه، افزود: شهرداری‌ها در این نمایشگاه، آخرین اقدامات، عملکرد، دستاورد‌ها و ابتکارات و نوآوری‌های خود را معرفی و شرکت‌ها و موسسه‌های بخش خصوصی تولیدکننده محصولات و ارائه دهنده خدمات حوزه مدیریت شهری نیز آخرین محصولات، خدمات و دستاوردهای خود را ارائه می‌کنند.

وی ادامه داد: آشنایی بیشتر شهروندان با فعالیتهای متنوع شهرداری‌ها، انتقال تجربیات شهرداری‌ها به یکدیگر، آگاهی شرکت‌ها و موسسه‌ها از نظرات شهرداری‌ها نسبت به محصولات و خدمات ارائه شده ازجانب بخش خصوصی و اطلاع رسانی در خصوص پروژه‌های قابل سرمایه گذاری شهرداری‌ها را از جمله اهداف برپائی این نمایشگاه برشمرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز