خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر تهران در گفت‌و‌گو با ایلنا: ‌

مشکل آب شرب تهران مقطعی حل می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۶۱۳۹

بر اساس گزارش‌های آزمایشگاهی از آب شرب شهر تهران هم‌اکنون نگرانی در این مورد وجود ندارد اما این نگرانی‌ها به صورت مقطعی بروز می‌کنند.

ایلنا:‌عضو شورای شهر تهران گفت: نگرانی‌های آب شرب تهران مقطعی حل می‌شود و هر بار یکی از مناطق دیگر آن است.

معصومه آباد در گفت‌و‌گو با ایلنا، با بیان اینکه بازدیدهایی از مناطق مختلف شهر تهران برای بررسی وضعیت آب شرب داشتیم، اظهار کرد: ‌ درصد آلودگی آب شرب تهران منطقه به منطقه متغییر است.

وی با بیان اینکه در دو منطقه این آلودگی بیش از سایر مناطق بود، افزود: نگرانی‌هایی ما از این دو منطقه بیشتر بود و با ورود و بازدید میدانی از وضعیت تصفیه خانه‌ ‏‌گویا این مشکل حل شده است.

آباد از ذکر نام این دو منطقه خودداری کرد و توضیح داد: به خاطر عدم نگرانی شهروندان، نمی‌توانم اسم این دو منطقه را اعلام کنم، اما اطمینان می‌دهم که مشکل برطرف شده است.

دبیر کمیته سلامت شورای شهر تهران همچنین خاطرنشان کرد: بر اساس گزارش‌های آزمایشگاهی از آب شرب شهر تهران هم‌اکنون نگرانی در این مورد وجود ندارد اما این نگرانی‌ها به صورت مقطعی بروز می‌کنند.

آباد گفت: ‌ آلودگی آب شرب تهران در بخش آلودگی نیتراتی است که با بالا بودن آن نگرانی‌هایی به وجود می‌آید.

وی تاکید کرد: ‌ خوشبختانه هم‌اکنون نگرانی در رابطه با آب شرب نداریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز