خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) خبر داد:

به کارگیری مباشران خانم در بهشت زهرا(س)

کد خبر : ۱۶۳۰۰

مباشران فعلی سازمان، از میان آقایان تحصیل کرده انتخاب شده اند اما درصدد هستیم در آینده، مباشران خانم نیز دراین زمینه فعال شوند.

ایلنا: مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) گفت: طرح مباشران بهشت زهرا (س) که به منظور راهنمایی و همراهی کردن بازماندگان داغدیده برای انجام امور کفن و دفن، از سال گذشته به اجرا درآمد با استقبال مراجعه کنندگان مواجه شده و به زودی گسترش خواهد یافت.

به گزارش ایلنا، علی اکبر توکلی با بیان این مطلب اظهار کرد: در این طرح که از شب عید غدیر سال گذشته به اجرا درآمد، ۸۰ جوان تحصیل کرده، خانواده‌های داغدار را از زمان ورود به بهشت زهرا (س) و مجموعه عروجیان برای انجام کارهای اداری، تا آخرین مرحله و پایان خاکسپاری همراهی می‌کنند.

وی با بیان اینکه بعضی خانواده‌های داغدار تجربه حضور در بهشت زهرا (س) را نداشته و در انجام امور دچار سردرگمی می‌شوند افزود: مباشر، در تمامی اقدامات از جمله کارهای اداری، هماهنگی اکو و مداح و... بازماندگان را همراهی و راهنمیی کرده و هماهنگی‌های لازم را انجام می‌دهد.

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) خاطر نشان ساخت: مباشران فعلی سازمان، از میان آقایان تحصیل کرده انتخاب شده‌اند اما درصدد هستیم در آینده، مباشران خانم نیز دراین زمینه فعال شوند.

توکلی همچنین از طرح دیگری در خصوص مباشران خبر داد و گفت: با اجرای تمهیداتی، مباشران از زمان حرکت بازماندگان از منزل، آنان را همراهی خواهند کرد. این طرح به زودی به اجرا درخواهد آمد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز