خبرگزاری کار ایران

معاون مالی و اداری شهرداری تهران خبر داد:

۱۵ میلیارد تومان، درآمد دو سال گذشته حریم شهر تهران

سهم ری از درآمدهای حریم شهر تهران، حداکثر ۲۴/۷ درصد این رقم یعنی ۳/۷ میلیارد تومان در دو سال خواهد بود که در مقابل اعتبارات تخصیص یافته سالانه برای شهر ری، درامد حریم رقم بسیار ناچیزی را در بر می‌گیرد.

ایلنا:‌ معاون مالی و اداری شهرداری تهران در خصوص درآمدهای شهرستان ری از حریم شهر تهران گفت: درامد حریم تهران با وجود گستردگی جغرافیایی آن تنها ۸ میلیارد تومان در سال است که از این مبلغ سهم ناچیزی به حریم ری تعلق دارد.

به گزارش ایلنا، «حسین محمد پورزرندی» که در خصوص منابع درآمدی و هزینه‌های منطقه ۲۰ تهران سخن می‌گفت، با اشاره به هزینه‌های بیش از دو برابری شهرداری تهران در شهر ری نسبت به درآمدی‌های منطقه گفت: تمامی ردیف‌های درآمدی متصور برای درامد شهر ری در صورت‌های مالی و درآمدی به روشنی تفکیک شده و اظهارنظرهای کلی و غیر کار‌شناسی دستگاههای مختلف در خصوص درآمدهای کلان ری، غیر مستند و غیر واقعی است.

پورزرندی در مورد ادعای عدم لحاظ شدن درآمد حریم ری در مجموع درآمدهای این منطقه جنوبی تهران گفت: بر اساس اسناد مالی موجود، کل درآمدهای شهرداری تهران از حریم شهر، طی دو سال متوالی ۸۹ و ۹۰ جمعا ۱۵ میلیارد تومان بوده است که سهم ری حداکثر  ۲۴/۷ درصد این رقم یعنی ۳/۷ میلیارد تومان در دو سال خواهد بود که در مقابل اعتبارات تخصیص یافته سالانه برای شهر ری، درامد حریم رقم بسیار ناچیزی را در بر می‌گیرد.

بر اساس مستندات ارائه شده از سوی شهرداری تهران، در سه سال گذشته شهرداری ۲۵۶ میلیارد تومان بیش از درامدهای ری برای این منطقه هزینه کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز