خبرگزاری کار ایران

روانسازی و اصلاح هندسی در ۴۰ تقاطع شمال شرق تهران

برای کاهش حوادث ترافیکی و ارتقاء ایمنی معابر، ۴ کیلومتر نرده و ۲ کیلومتر گارد در رفیوژ میانی خیابان دماوند و حریم محور دماوند حدفاصل خیابان جشنواره تا سازمان آب نصب شده است.

ایلنا: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۴ از روانسازی ترافیکی و اصلاح هندسی ۴۰ تقاطع منطقه خبر داد و گفت: در آستانه بازگشایی مدارس، علاوه بر خط کشی معابر و رفع نواقص علائم راهنمایی و رانندگی تغییر عملکرد حرکتی در تعدادی از معابر اجرا می‌شود.


به گزارش ایلنا، عبدالقادر میرزایی با اعلام این خبر گفت: به مظور افزایش ضریب ایمنی تردد شهروندان بویژه دانش آموزان از ابتدای سالجاری تاکنون ۴۰۰، ۰۰۰ کیلومتر از معابر به همراه ۸، ۰۰۰ بلوک و محدوده ۱۸۰ ایستگاه اتوبوس خط کشی و بهسازی شده است.


وی افزود: در ادامه اجرای اقدامات ترافیکی، نصب و نگهداری۲، ۸۰۰ عدد علائم ایمنی و راهنمایی و رانندگی به همراه نصب، تعمیر و نگهداری ۷۰۰۰ عدد از این علایم در سال جاری در دستور کار قرار گرفت و اجرا شد.


میرزایی با اشاره به نصب و نگهداری تابلوهای شناسایی و تعیین مسیر گفت: با همکاری ادارات فنی نواحی، ۹۰ متر مربع از تابلوهای شناسایی و تعیین مسیر نصب و ۲۵ متر مربع تعمیر شده است.


معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۴ در ادامه به ایمن سازی محور دماوند اشاره کرد و افزود: به منظور کاهش حوادث ترافیکی و ارتقاء ایمنی معابر، ۴ کیلومتر نرده و ۲ کیلومتر گارد در رفیوژ میانی خیابان دماوند و حریم محور دماوند حدفاصل خیابان جشنواره تا سازمان آب نصب شده است.


وی اضافه کرد: همچنین در این راستا دوربرگردان‌های خیابان اتحاد و حدفاصل خیابان جشنواره تا اتحاد مسدود و با نصب تابلو‌ها و تجهیزات ترافیکی این معبر ایمن سازی شده است که نقش بارزی در کاهش تصادفات رانندگی در این محور داشته است.


میرزایی با اشاره به یکی از مهم‌ترین اقدامات این معاونت در جهت ارتقاء ایمنی عابران و کاهش حوادث ترافیکی در معابر گفت: در راستای کاهش ترافیکی معابر تغییر عملکرد حرکتی معابر به صورت یکطرفه در بیش از ۴۰ معبر خط کشی محوری صورت گرفته است که امیدواریم در مهر ماه ترافیک روانی را در سطح منطقه شاهد باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز