خبرگزاری کار ایران

ساماندهی و ایمن سازی معابر منطقه ۱۹

asdasd
کد خبر : ۱۸۳۱۹

تاکنون ۳۰۰ بشکه ترافیکی، ۲ هزار استوانه ارتجاعی، ۵ هزار گل گارد، ۱۵۰ تابلوی خطرنمای بزرگراهی و ۵ دستگاه کاشن تانک در بزرگراه‌های تندگویان، خلیج فارس و معابر شریانی درجه یک و دو نصب شده است.

ایلنا:‌ معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه ۱۹ از تکمیل مهم‌ترین پروژه‌های ترافیکی برای ساماندهی و ایمن سازی معابر خبر داد.

به گزارش ایلنا، رضا زلفی در تشریح ۱۸ پروژه ترافیکی انجام شده برای ساماندهی و ایمن سازی معابر و بزرگراه‌ها گفت: در این راستا اقدامات مختلفی برای سهولت تردد خودرو‌ها و امنیت مسافران در ۶ ماهه اول سال انجام شده که از مهم‌ترین آن‌ها ایمن سازی بزرگراه آزادگان با اجرای ۳۰ جناغی، اصلاح هندسی راستگرد بزرگراه آزادگان به آیت اله سعیدی، اجرای نرده ایمنی در زیر پلهای عابر پیاده بزرگراه شهید کاظمی و اجرای هندریل ایمنی در بزرگراه‌های شهید هاشمی و آزادگان بوده است.

وی افزود: در بخش فعالیتهای نگهداری و نصب تجهیزات ترافیکی نیز تاکنون ۳۰۰ بشکه ترافیکی، ۲ هزار استوانه ارتجاعی، ۵ هزار گل گارد، ۱۵۰ تابلوی خطرنمای بزرگراهی و ۵ دستگاه کاشن تانک در بزرگراه‌های تندگویان، خلیج فارس و معابر شریانی درجه یک و دو نصب شده است. بعلاوه تابلوهای تعیین مسیر نیز با هدف شناسایی راحت‌تر مسیر به شکل دکل صلیبی در ۱۰نقطه از جمله بزرگراه‌های آزادگان، شهید کاظمی و تندگویان و خیابانهای مطهری و شکوفه نصب شده است.

وی ادامه داد: برای پیشگیری از بروز خطرات ناشی از سرعت خودرو‌ها نیز ۱۸ سرعتکاه در خیابانهای دانشگاه، بخشنده، سبلان، رحمان، روستای پلائین و سایر نقاط مورد نیاز و ۸ کیلومتر گاردریل نیز در بزرگراه‌های خلیج فارس، آزادگان، کاظمی، شهید هاشمی و خیابانهای شکوفه و پیروز نصب شده است.

زلفی یکی از مهم‌ترین اقدامات این منطقه را در سال جاری ساخت پارکینگ گل آرا با ظرفیت پارک ۱۸۰ خودرو اعلام کرد وگفت: این پارکینگ به عنوان بزرگ‌ترین پارکینگ مکانیزه کشور نیز محسوب می‌شود که احداث آن بویژه برای مسافرین بازارچه احسانی که با مشکل پارک خودرو روبرو بودند تسهیلات ویژه‌ای ایجاد کرد.

معاون شهردار در ادامه به اقدامات صورت گرفته برای ساماندهی پایانه‌ها اشاره کرد و گفت: احداث ۶۵۰ متر دیوار در پایانه شاهد و تأمین روشنایی شهید سروری و نیز احداث پایانه محلی در خیابان لقمان به متراژ ۳۰۰ متر مربع از جمله این فعالیت‌ها هستند.

به گفته وی این منطقه برای تسهیل رفت و آمد معلولین نیز اقدامات ویژه‌ای را اجرا کرده که از مهم‌ترین آن‌ها اجرای مسر رمپ پل فلزی معلولین در ۴۰نقطه از جمله خیابانهای مطهری، بهمنیار، شقایق، شکوفه، لطیفی و میثاق بوده است.

زلفی همچنین خاطرنشان کرد: نصب روشنایی سولار در ۱۷ دستگاه پل عابر پیاده، پوشش و رنگامیزی ۳۴ پل عابر پیاده در بزرگراه‌های کاظمی، تندگویان، آزادگان وخلیج فارس از دیگر فعالیتهای این حوزه در ۶ ماهه اول سال است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز