خبرگزاری کار ایران

وحید نوروزی در گفت‌و‌گو با ایلنا:

مهلت ثبت نام آرم طرح ترافیک ۹۲ تا پایان آبان تمدید شد

asdasd
کد خبر : ۱۹۳۸۵

بعد از این مهلت سایت ثبت نام برای ۲ ماه بسته می‌شود از این رو افراد حقیقی به ویژه خبرنگاران در صورتی که می‌دانند حتما متقاضی آرم هستند در فرصت باقی نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

ایلنا: معاون اجرایی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: ثبت نام برای طرح ترافیک سال ۹۲ که از اول آبان آغاز شده بود تا آخر این ماه تمدید شد.

وحید نوروزی در گفت‌و‌گو با ایلنا، با بیان اینکه تاکنون ۴۰ هزار نفر در سایت برای دریافت آرم طرح ترافیک ثبت نام کرده‌اند، افزود: امروز ۲۰ آبان ماه مهلت برای ثبت نام در سایت برای اخذ طرح ترافیک به پایان می‌رسید که این مهلت تا آخر آبان ماه جاری تمدید شد.

وی با بیان اینکه دیگر این مهلت تمدید نمی‌شود، تاکید کرد: بعد از این مهلت سایت ثبت نام برای ۲ ماه بسته می‌شود از این رو افراد حقیقی به ویژه خبرنگاران در صورتی که می‌دانند حتما متقاضی آرم هستند در فرصت باقی مانده نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

معاون اجرایی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به اینکه افرادی که با درخواست آن‌ها موافقت می‌شود، بهمن ماه امسال می‌توانند با باز شدن سایت روند ثبت نام قطعی را انجام دهند، گفت: روند ثبت نام درخواست حقوقی متفاوت است و این زمان برای درخواست حقوقی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز