خبرگزاری کار ایران

واگذاری غرفه خوداشتغالی به بانوان سرپرست خانوارغرب تهران

غرفه‌های بازارچه جنت با هماهنگی معاونت امور شهری و فضای سبز منطقه در جهت ساماندهی دستفروشان و افراد خود اشتغال در یک برنامه زمان بندی ۶ ماهه در اختیار افراد شناسایی شده و واجد شرایط قرار می‌گیرد.

ایلنا: معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۵ گفت: در راستای اجرای طرح توانمندسازی بانوان سرپرست خانوار غرفه‌های خود اشتغالی در بازار جنت واگذار شده است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، مسعود خسروی معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه با اعلام این خبر افزود: منطقه۵ با در اختیارداشتن فضاهای مناسب همچون بازارچه جنت، طرح حمایت و توانمندسازی افراد خود اشتغال خصوصا بانوان خود سرپرست را در اولویت برنامه‌های اجتماعی قرار داده است.

وی افزود: غرفه‌های بازارچه جنت با هماهنگی معاونت امور شهری و فضای سبز منطقه در جهت ساماندهی دستفروشان و افراد خود اشتغال در یک برنامه زمان بندی ۶ ماهه در اختیار افراد شناسایی شده و واجد شرایط قرار می‌گیرد.

خسروی ادامه داد: با توجه به تاکید مدیریت شهری و اهمیت حمایت از بانوان سرپرست خانوار با تشکیل کمیته ساماندهی، تلاش می‌شود این فرصت برای توانمند سازی این قشر فراهم گردد.

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه تصریح کرد: در حال حاضر بیش از ۱۲۰ غرفه در اختیار خود سرپرست قرار دارد

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز