خبرگزاری کار ایران

شهردار منطقه ۱۹ در گفت‌وگو با ایلنا: ‌

۶هکتار بوستان ولایت همچنان در اختیار هواناجاست

asdasd
کد خبر : ۱۹۸۳۳

مطالعات فاز دوم بوستان ولایت تا پیش از پایان امسال به شهرداری منطقه ابلاغ شود و پس از بررسی آن در شورای شهر تهران نسبت به اجرای آن اقدام می‌شود.

ایلنا: شهردار منطقه ۱۹ تهران گفت: با وجود تملک بوستان ولایت همچنان ۶ هکتار از مساحت بوستان ولایت در اختیار نیروهای هواناجا قرار دارد.

عباداله فتح‌اللهی در گفت‌و‌گو با ایلنا، با بیان این مطلب افزود: قرار بود در اولین فرصت هواناجا بوستان ولایت را ترک کند و ۶ هکتار زمینی که در اختیار دارد به ما واگذار کند تاکنون این امر محقق نشده است.

وی ابراز امیدواری کرد تا این کار در اولین فرصت انجام شود، درباره فاز دوم بوستان ولایت اظهار کرد: معاونت شهرسازی شهرداری تهران در حال مطالعه برای این فاز است و با انتخاب مشاور نسبت به تهیه طرح فاز دوم بوستان ولایت اقدام کرده است.

فتح‌اللهی با اشاره به اینکه باید مطالعات طرح تا پیش از پایان امسال به شهرداری منطقه ابلاغ شود، تاکید کرد: پس از بررسی این طرح در شورای شهر تهران نسبت به اجرای آن اقدام می‌شود.

شهردار منطقه ۱۹ تهران با بیان اینکه طزح فاز دوم بوستان بزرگ ولایت در دوره مدیریت شهردار تهران نهایی و تصویب می‌شود، گفت: اجرای این فاز در سال ۹۲ رخ می‌دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز