خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی:

نوآوری ها و ابتکارات در مدیریت شهرها و روستاها مورد توجه قرار گیرد

asdasd
کد خبر : ۲۰۴۰۲

شهرداری ها باید قدرتمند شوند چرا که کلید شهر در دست شهرداری ها است و لازم است نظرات و ایده های متخصصین و کارشناسان به کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور ارائه شود.

ایلنا: امیر خجسته رئیس کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی گفت: مدیریت زیرساخت های شهری نیاز به توجه ویژه دارد و در این زمینه نوآوری ها و ابتکارات باید مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا امیر خجسته نماینده همدان و رئیس کمیسیون شوراهای مجلس نهم در سومین نمایشگاه جامع مدیریت شهری و دست آوردهای شهرداری های سراسر کشور اظهار داشت: دراین نمایشگاه دنبال یک نمونه و به عنوان یک بانک دانش و تجربه است واین همه تجربه ای که ارائه شد و سرشار از نوآوری ها ابتکارات بود بایدمورد توجه مدیران شهری قرار بگیرد.

وی افزود: برای ما قابل قبول نیست که مدیری عملکرد خوب و مثبتی داشته باشد و آن را به نمایش نگذارد.

وی افزود: ما درمجلس مخصوصا در کمیسیون شوراها مدیریت خدمات شهری را مورد توجه قرار داده ایم و برای آن برنامه ریزی کرده ایم.

خجسته تاکید کرد: شهرداری ها باید قدرتمند شوند چرا که کلید شهر در دست شهرداری ها است و لازم است نظرات و ایده های متخصصین و کارشناسان به کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور ارائه شود.

وی افزود: تمام شهرداری ها و بهیاری ها باید بتوانند ایده های خود را منتقل کنند و ما چون در آستانه انتخابات شورای شهر قرار داریم باید به دور از مسائل سیاسی فعالیت های عمرانی و اجتماعی داشته باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز