خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر تهران در گفت‌وگو با ایلنا خبر داد:

نگرانی‌ها در مورد کمبود سرویس‌های بهداشتی مرتفع می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۱۱۳۲

متاسفانه هر جا كه می‌خواهیم سرویس بهداشتی بسازیم با مخالفت شهروندان ساكن مواجه می‌شویم در واقع هیج كسی راضی نیست این سرویس ها در كنار منزل یا مغازه آنها باشد حتی در میادین میوه و تره بار نیز با این مشكل مواجه هستیم.

ایلنا:‌ رئیس شورای شهر تهران گفت:‌ با برنامه‌ریزی انجام شده در آینده نه چندان سرویس‌های بهداشتی مورد نیاز در بیشتر نقاط شهر تهران ایجاد می‌شود و  نگرانی‌ها در این بخش نیز تا حدودی مرتفع می‌شود.

مهدی چمران در گفت‌وگو با ایلنا، درباره وضعیت سرویس های بهداشتی شهر تهران، اظهار كرد:‌ در شورای شهر دوم‏ مصوبه‌ای برای ایجاد سرویس های بهداشتی در سطح شهر داشتیم كه این مصوبه بعد از اجرای محدود متوقف شد.

وی با بیان اینكه در ساختن سرویس‌های بهداشتی دو مشكل اساسی داربم، تصریح كرد:‌ ایجاد سرویس‌های بهداشتی عموما در نقاط پرجمعیت و گران شهر تهران مورد نیاز است و نمی‌توان آن را در وسط خیابان یا زیر پیاده رو ساخت و این درست نیست.

رئیس شورای شهر تهران با تاكید بر اینكه باید جانمایی مناسبی برای ساخت سرویس‌های بهداشتی داشت، گفت:‌ متاسفانه هر جا كه می‌خواهیم سرویس بهداشتی بسازیم با مخالفت شهروندان ساكن مواجه می‌شویم در واقع هیج كسی راضی نیست این سرویس ها در كنار منزل یا مغازه آنها باشد حتی در میادین میوه و تره بار نیز با این مشكل مواجه هستیم.

چمران با اشاره به اینكه هم‌اكنون شهرداری تهران در جانمایی سرویس‌های بهداشتی با مشكل همراه است، افزود:‌ با همه این مشكلات معاونت خدمات شهری شهرداری تهران اقدامات مهمی را در دست اجرا دارد و برای سرویس‌های جدید طرح‌های جدید و بهداشتی ارائه كرده است.

وی با بیان اینكه بودجه ساخت سرویس‌های بهداشتی توسط معاونت خدمات شهری تامین می‌شود، گفت: با برنامه‌ریزی انجام شده در آینده نه چندان سرویس‌های بهداشتی مورد نیاز در بیشتر نقاط شهر تهران ایجاد می‌شود نگرانی‌ها در این بخش نیز تا حدودی مرتفع می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز