خبرگزاری کار ایران

سارق آب نماهای شمال شرق تهران دستگیر شد

asdasd
کد خبر : ۲۳۰۱۶

خوشبختانه با تلاش نیروهای خدوم انتظامی ماه گذشته، تعدادی از ارازل و اوباش که در مهر ماه با استفاده از سلاح سرد (چاقو و قمه) به ساختمان ناحیه ۷ شهرداری منطقه ۴ حمله کرده بودند دستگیر شدند.

ایلنا: رئیس پلیس یگان انتظامی و اجرائیات شهرداری منطقه ۴ از دستگیری سارق فواره آبنماهای شمال شرق تهران خبر داد و گفت: با تلاش شبانه روزی ماموران اجراییات شهرداری منطقه ۴ سارق مبلمان شهری دستگیر شد.

به گزارش ایلنا، نباتی رئیس پلیس یگان انتظامی و اجرائیات شهرداری منطقه ۴ با اعلام این خبر گفت: باتوجه به مراجعه پیمانکار فضای سبز مبنی بر اینکه تعدادی از فواره‌های آبنما خیابان هنگام به سرقت رفته است، با شناسایی و بررسی و پیگیری در این خصوص در ۲ روز متوالی، فرد سارق در صحنه جرم در حال سرقت فواره‌ها دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.

وی ضمن تقدیر و تشکر از همکاری بسیار مطلوب نیروهای خدوم انتظامی بویژه کلانتری‌های محدوده استحافظی منطقه ۴ گفت: خوشبختانه با تعامل بسیار خوبی که میان مدیریت شهری منطقه ۴ و کلانتری‌های سطح منطقه وجود دارد، بوستان‌های سطح منطقه از ایمنی و امنیت بسیار بالایی برخوردار است.

وی در ادامه از دستگیری عوامل حمله به ساختمان ناحیه ۷ و تخریب اموال بیت المال خبر داد و گفت: خوشبختانه با تلاش نیروهای خدوم انتظامی ماه گذشته، تعدادی از ارازل و اوباش که در مهر ماه با استفاده از سلاح سرد (چاقو و قمه) به ساختمان ناحیه ۷ شهرداری منطقه ۴ حمله کرده بودند دستگیر شدند.

رئیس پلیس یگان انتظامی و اجرائیات شهرداری منطقه ۴ افزود: در پی این حمله که منجر به شکسته شدن شیشه‌های ناحیه ۷ شد، چند نفر از کارکنان شهرداری هم مورد ضرب و شتم قرار گرفتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز