خبرگزاری کار ایران

با آغاز روزهای برفی و بارانی صورت می‌گیرد؛

آمادگی کامل ستاد برف روبی منطقه ۲۲ برای بازنگهداشتن مسیر تردد در پهنهٔ شمال غربی پایتخت

asdasd
کد خبر : ۲۳۱۰۳

امسال ۸ سایت برف روبی در نواحی ۴ گانه منطقه برپا شده که از این میان، ۴ سایت بعنوان ستادهای مرکزی برف روبی در منطقه ۲۲ فعالیت خواهند کرد.

ایلنا: با شروع فصل بارندگی، ستاد برف روبی منطقه ۲۲ با تجهیزات و امکاناتی که در اختیار دارد، برنامه‌های قابل توجهی را برای باز نگه داشتن مسیرهای تردد شهروندان و جلوگیری از آبگرفتگی در محدوده شمال غربی پایتخت تدارک دیده است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، حسین مرادی شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: «ستاد برفی روبی منطقه ۲۲ امسال ۱۷ دستگاه گریدر، ۱۶ دستگاه خاور، ۱۲ دستگاه کامیون تیغه دار، ۱۰ دستگاه کامیون ۱۰چرخ، ۸ دستگاه باب کت و لودر، جرثقیل، بیل مکانیکی، بالا بر، نمک پاش و... همچنین ۱۴۵نفر نیروی کارگری تمام سعی خود را مبنی بر باز نگه داشتن مسیر تردد شهروندان طی روزهای بارانی و برفی به کار خواهد بست.»

وی افزود: «امسال ۸ سایت برف روبی در نواحی ۴ گانه منطقه برپا شده که از این میان، ۴ سایت بعنوان ستادهای مرکزی برف روبی در منطقه ۲۲ فعالیت خواهند کرد. حدود ۳۰۰ مخزن شن و نمک مخصوص نیز از مدتی پیش با کیسه‌های حاوی شن مخصوص شارژ شده که در معابر بزرگراهی و شریانی، نقاط حساس همچنین در مساجد و مدارس منطقه تعبیه شده‌اند و با توجه به آموزشهای ارائه شده در خصوص نحوه استفاده از آن‌ها، به راحتی در موارد مورد نیاز به کار گرفته خواهند شد. همچنین در خصوص ارائه خدمات بهینه به شهروندان و واکنش به موقع درمواقع ضروری، در زمان بارش برف در معابر بزرگراهی همچون آزادراه تهران کرج و... هماهنگی‌های لازم بامسئولان راه وترابری، راهنمایی و رانندگی، اورژانس، هلال احمر و بخشداری کن به منظور ارائه خدمات در جاده روستایی وردیج و واریش صورت گرفته و با مشخص شدن پهنه‌ها، معابر نیز اولویت بندی شده است.»

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز