خبرگزاری کار ایران

مدیرکل پیش بینی سازمان هوا‌شناسی به ایلنا خبر داد:

افزایش ۵ درجه‌ای دما در سواحل دریای خزر

برای دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی آب گرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها پیش بینی می‌شود/ هفته آینده سواحل دریای خزر دمای هوا کاهش می‌یابد.

ایلنا:‌ مدیرکل پیش بینی سازمان هوا‌شناسی گفت: ‌ سواحل جنوبی دریای خزر در چند روز آینده ۴ تا۵ درجه‌ای افزایش دما خواهد داشت.

عبدالرضا امیدوار شهری در گفت‌و‌گو با ایلنا با بیان اینکه در دو روز آینده برای سواحل خزر، ارتفاعات البرز و کرمان افزایش ابر رگبار و رعد و برق همراه وزش باد پیش بینی می‌شود، اظهار کرد: در سه روز آینده برای شمال غرب، غرب استان هرمزگان، شرق و جنوب استان فارس دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی رگبار و وزرش باد پیش بینی می‌شود.

وی ادامه داد: همچنان برای مناطق شرقی پدیده گرد و خاک خواهیم داشت.

مدیرکل پیش بینی سازمان هوا‌شناسی از افزایش دما ۴ تا۵ درجه‌ای در سواحل جنوبی دریای خزر در چند روز آینده خبرداد.

امیدوار شهری با توجه به بارندگی در دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی برای استان‌های چهارمحال بختیاری، کهکلویه و بویراحمد، فارس، غرب اصفهان، جنوب همدان، شرق لرستان آب گرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیر‌ها پیش بینی می‌شود.

وی ادامه داد: از سه شنبه تا جمعه هفته جاری سواحل دریای خزر آفتابی و افزایش رطوبت و دمای هوا را برای استان‌های اردبیل، گیلان، مازندران و گلستان پیش بینی می‌کنیم اما با آغاز هفته آتی با کاهش دمای هوا در این مناطق مواجه خواهیم شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز